آخرین اخبار

25. آبان 1394 - 11:21   |   کد مطلب: 3885
رئیس هیئت ورزش‌های همگانی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری همایش پیاده روی خانواده در مرکز استان و شهرستان‌ها در گرامیداشت هفته بسیج خبر داد.

محمد علی رهامی در گفتگو با پایگاه خبری کهگیلویه از برگزاری همایش پیاده روی خانواده در مرکز استان و شهرستانها در گرامیداشت هفته ی  بسیج خبر داد و گفت: با هماهنگی و جلسه صورت گرفته با مسئولین سپاه مقرر شد همایش پیاده روی خانواده در مرکز استان و دیگر شهرهای استان برگزار شود و در این راستا سعی خواهیم داشت با مشارکت و حمایت سپاه استان این همایش را به نحوه احسن برگزار نماییم.

 

رئیس هیئت ورزشهای همگانی استان  تصریح کرد: همایش پیاده روی  گرامیداشت هفته ی بسیج روز جمعه 29 ابانماه از ساعت 30/7 با همکاری سپاه،هیئت ورزش های همگانی و بسیج شهرستان ها در یاسوج وسایر مراکز شهرستان‌ها برگزار خواهد شد.

 

وی در ادامه در ادامه از برگزاری حدود 80 همایش در سطح استان در هشت ماهه گذشته خبر داد و اظهار امیدواری نمود همانند سال گذشته که هیئت ورزشهای همگانی استان توانست در بین استان های  کشور عنوان برتر در ورزش همگانی را کسب نمود این عنوان در سال جاری نصیب ورزش استان و هئیت ورزشهای همگانی گردد.

 

رهامی ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های مدیر کل ورزش و جوانان استان ،فدراسیون ورزشهای همگانی و محمدی معاونت سیاسی امنیتی استانداری در حمایت از ورزش همگانی استان در برگزاری همایش های انجام شده ،از دیگر مدیران دستگاههای اجرایی استان خواست در جهت توسعه ورزش همگانی و سلامت جامعه با هیئت ورزش همگانی استان همکاری نمایند.

انتهای پیام

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک