آخرین اخبار

15. آبان 1394 - 11:34   |   کد مطلب: 3823
نماینده اصولگرای مجلس گفت: دشمن برای عملی کردن خواسته‌های خود افرادی را می‌فرستد تا همرنگ جماعت شوند و نظرات خود را به سیاست مداران القاء کنند.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، ابراهیم آقامحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی آناج با اشاره به قصد نفوذ دشمن به ایران و ضربه زدن به نظام، اظهار داشت: دشمنان انقلاب به دنبال رخنه در کشور هستند لذا لازم است حفاظت‌های لازم صورت گیرد و شیوه‌های نفوذ شناسایی و خنثی شود.

یادمان نرفته که چگونه دانشمندان هسته‌ای را شهید کردند/وابستگی اقتصادی، اهرمی برای فشار

وی ادامه داد: ایران اسلامی دشمنان زیادی دارد که در رأس آن آمریکا قرار گرفته است، این کشور در گذشته نفوذ و دانشمندان هسته‌ای ما را ترور کرد، استکبار از هرطریقی می‌تواند نفوذ کند و خسارات بعضا جبران ناپذیری به نظام بزند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از شگردهای استکبار برای نفوذ ایجاد وابستگی اقتصادی است، آنان اقتصاد مارا وابسته و از آنان به عنوان اهرم فشار استفاده می‌کنند. دشمن حتی می‌تواند در حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها نفوذ کند و خود را همرنگ جماعت نشان دهد.

فرهنگ و سیاست را نفوذ دشمنان تهدید می‌کند/افراد دشمن در جمع سیاسیون

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت جلوگیری از نفوذ دشمن در فرهنگ و سیاست کشور، بیان داشت: دستگاه‌های نظارتی باید مواظب ورود افراد دشمن به عرصه فرهنگی و سیاسی باشند، این افراد در ظاهر اعلام دوستی می‌کنند و در باطن افکار خصمانه خود را به دیگران القاء می‌کنند، دشمن می‌تواند در بین سیاسیون نیز رخنه کند و خواسته‌های خود را با بزک به آنان تحمیل کند.

 وی متذکر شد: دشمن هیچگاه نمی‌تواند به صورت علنی خواسته‌های خود را در کشور عملی کند لذا افرادی از جنس خودمان برای تحقق موارد مدنظرشان تربیت می‌کنند.

وی تصریح کرد: بحث نفوذ صرفا یک هشدار نیست بلکه واقعیتی است که رصد و توجه بیشتری را می‌طلبد، مراکز امنیتی باید حساسیت‌های خود را افزایش دهند و کسانی را که در مدیریت کشور نقش ایفا می‌کنند را آگاه سازند. حتی تاجران نیز در معرض تهدید دشمن قرار دارند.

برای پذیرایی از آمریکا توافق نکردیم

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه در پاسخ به سوالی مبنی بر شایعه ورود شرکت‌های آمریکایی به ایران، اذعان داشت: ما به هیچ وجه ورود برندهای آمریکایی به کشور را قبول نمی‌کنیم، حاکمیت و مردم مخالف برپا شدن رستوران و شرکت‌های استکبار در ایران هستند، این برندها خیری برای مردم ندارند و تنها جیب ملت را خالی می‌کنند.

وی یادآور شد: ملت ایران به خوبی دشمن خود را می‌شناسند و روحیه بیگانه ستیزی دارند. ما برای پذیرایی از آمریکایی‌ها توافق نکردیم.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک