آخرین اخبار

5. تير 1394 - 13:36   |   کد مطلب: 2155
با حضور استاندار و نماینده چهار شهرستان در مجلس
عملیات گاز رسانی به 6 روستای پشته زیلایی سرفاریاب آغاز شد+ تصاویر
با حضور استاندار، نماینده مردم چهار شهرستان در مجلس شورای اسلامی کلنگ گاز رسانی به 6 روستای دهستان پشته زیلایی در بخش سرفاریاب از توابع شهرستان چرام در محل گلزار شهدای روستای سواری به زمین زده شد.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه،با حضور استاندار، نماینده مردم چهار شهرستان در مجلس شورای اسلامی وبرخی مدیران کل ومدیران عامل استان ،فرمانداران شهرستانهای کهگیلویه وچرام ،  بخشداروامام جمعه سرفاریاب ومردم واهالی روستاهای پشته زیلایی، کلنگ گاز رسانی به 6روستای دهستان پشته زیلایی در بخش سرفاریاب از توابع شهرستان چرام در محل  گلزار شهدای روستای سواری  به زمین زده شد.

 

فرماندار چرام در آغاز این مراسم ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهداو عرض خیر مقدم و با بیان پاره ای از خدمات عمرانی نظام مقدس جمهوری اسلامی از جمله آب برق ،جاده وگازدر حوزه روستایی،گاز رسانی به روستاهای دهستان پشته زیلایی را به لحاظ جمعیت ،موقعیت کوهستانی و برفگیر بودن منطقه از اولویت های مهم شهرستان چرام  عنوان کرد و افزود :دولت با تکیه بر نیاز مردم  با تمام همت، عزم بر توسعه روستاها و روستاييان عزيز داشته و با پشتوانه علمي موضوع توسعه روستاها را در دستور كار خود قرار داده است.

kohgiluyeh.ir

مدیرعامل گاز استان نیز بابیان اینکه در سفر امروز عملیات گازرسانی به 12روستا در شهرستانهای کهگیلویه،4 روستا درشهرستان لنده و8روستا در شهرستان چرام با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال آغازشده است گفت: پروژه گازرسانی به روستاهای واقع در مسیر پشته زیلایی (تیرآبگون،پاده،مندان؛آب ماهی، سواری و... ) وروستاهای کندل ودره شیری در بخش مرکزی چرام با اعتبار قریب به سی میلیاردریال در مدت 220 روز وحدود چهل کیلومترشبکه در صورت همکاری مردم با پیمانکار در دهه فجر 1394 به بهره برداری خواهد رسید.

kohgiluyeh.ir

 

صیدالی افزود:در صورت محقق شدن این امر 1800 نفر در قالب 480 خانواراز نعمت گاز برخوردار خواهند شد .

 

استاندار کهگیلویه وبویر احمد نیز با با بیان اینکه گاز رسانی به مردم واستفاده از سوخت سالم،راحت وارزان از حقوق اولیه واساسی مردم بر دولت است برلزوم فراهم کردن بسترهای مناسب برای برخورداری روستاییان از امکانات مورد نیاز معیشتی تاکید کرد.

 

دکتر سید موسی خادمی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر ارائه خدمات دولت و وایجاد زیرساخت ها در روستاهاگفت: باید با توجه به جمعیت روستایی موجود در منطقه با ساز و کارهای مناسب از مهاجرت بیشتر روستاییان به شهرها جلوگیری نمودو از تمام امکانات و ظرفیت های موجود برای ایجاد زیرساخت های لازم توسعه و همچنین رفع معضل بیکاری در روستاها باید به شکل مطلوب استفاده شود.

kohgiluyeh.ir

نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی،  لنده وچرام در مجلس شورای اسلامی نیز با ابراز خوشحالی از آغاز عملیات گازرسانی به مردم پشته زیلایی سرفاریاب، گفت: مردم محروم پشته زیلایی با تقدیم ده ها شهیدوالامقام  به نظام وانقلاب اسلامی ایران حق بزرگی بر گردن ما دارند و روند ارائه خدمات به مردم شهید پرور وولایتمدار پشته زیلایی باید ادامه یابد.

kohgiluyeh.ir

حجت السلام بزرگواری  اظهار امیدواری کرد با ارائه چنین خدماتی در مناطق محروم و کمتر توسعه زمینه جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها فراهم خواهد شد ومردم با شور واشتیاق بیشتری به زندگی در روستاها ادامه خواهند داد ودر تولید محصولات مختلف کشاورزی و دامی نقش موثرتری ایفا خواهند نمود.  

 
تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک