آخرین اخبار

14. آبان 1394 - 13:50   |   کد مطلب: 3818
به مناسبت روز فرهنگ صورت می گیرد:
برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری در کهگیلویه
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه از برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری به مناسبت روز فرهنگ و با حضور هنرمندان در این شهرستان خبر داد.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، ایرج کاظمی جو رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری از برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری به مناسبت روز فرهنگ در پارک مرکزی شهر دهدشت خبر داد.

 

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه با بیان اینکه این برنامه فرهنگی در هشت بخش و با حضور مسئولان و هنرمندان شهرستان برگزار خواهد شد افزود: در این روز برنامه های فرهنگی و هنری در بخش های نقاشی، طراحی، خوشنویسی، تئاتر خیابانی، فیلم، شعر، شاهنامه خوانی و نقاشی کودکان در پارک مرکزی دهدشت برگزار می شود.

 

کاظمی جو ضمن دعوت از همه مردم و هنرمندان شهرستان گفت: این برنامه روز جمعه از ساعت 9 صبح تا 6عصر برگزار خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه قرار بود این برنامه در روز پنج شنبه برگزار شود افزود: با توجه به سالگرد ارتحال آیت الله ملک حسینی(ره) در روز پنج شنبه این برنامه فرهنگی و هنری  در روز جمعه برگزار می شود.

 

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه با اشاره به اینکه فرهنگ مهم ترین و اصیل ترین وسیله و ابزار حفظ یک جامعه یا پایدارترین وجه آن است افزود: تغییرات آن کند است و هرگز یک شبه فرهنگ جامعه تغییر پیدا نمی کند.

 

وی فرهنگ را دارای دو کارکرد اجتماعی و روانی دانست و افزود: کارکرد اجتماعی آن جمع آوری تعدادی افراد و اشخاص در یک جماعت مشخص است، و کارکرد روانی آن قالب ریزی شخصیت افراد است.

 

کاظمی جو تصریح کرد: فرهنگ یک امر اجتماعی است و نمی توان آن را به یک فرد نسبت داد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک