آخرین اخبار

4. تير 1394 - 17:07   |   کد مطلب: 2148
بخشدار ديشموك گفت: با همكاري مسئولان آب و فاضلاب شهري كهگيلويه در تلاش هستيم و انشاء الله آب شهر ديشموك تا ساعت يك بامداد جمعه وصل خواهد شد.

صالح دادي نژاد بخشدار ديشموك دقايقي پيش در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، اظهار كرد: در تلاش هستيم معضل موجود را برطر ف كنيم و اگر مشكل ديگري پيش نيايد، آب شهر ديشموك را با همكاري اداره آب و فاضلاب شهري شهرستان كهگيلويه و مجوعه همكاران تا ساعت يك بامداد جمعه وصل خواهيم كرد.

 

وي با بيان اينكه، از مشكلات ناشي از بي‌آبي در ديشموك باخبر هستيم و مي‌دانيم چه سختي‌هايي را براي تهيه آب مي‌كشند، تصريح كرد: وظيفه ما خدمت رساني به مردم شريف اين بخش است كه نسبت به اين امر تا حالا كوتاهي نكرده‎ايم.

 

بخشدار ديشموك افزود: با توجه به اينكه در ماه مبارك رمضان هم هستيم، مردم اين شهر بيش از 3 روز است كه با كمبود آب مواجع هستند.

 

وي ضمن عذرخواهي از مردم ديشموك گفت: با پيگيري هاي مكرر و با مساعدت علي پوزش فرماندار كهگيلويه توانستيم چهار تانكرهاي  آب شهرداري قلعه رئيسي، آبفاي روستايي، امور عشايري و شهرداري ديشموك را محيا كرده و به مردم آبرساني كنيم تا انشاء الله مشكل قطعي آب حل شود.

 

دادي‌نژاد همچنينن از اداره‌هاي  مذكور جهت در اختيار گذاشتن تانكرهاي آب خود براي آبرساني به مردم ديشموك تشكر كرد و تصريح كرد: با توجه به اينكه در فصل گرم سال هستيم مردم سعي كنند در مصرف آب صرفه‌جويي كنند.

انتهاي پيام: و/آ

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک