آخرین اخبار

14. آبان 1394 - 9:45   |   کد مطلب: 3813
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد
کم‌کاری مسئولان در ساخت یادمان شهدای شهر دهدشت
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد از کم‌کاری مسئولان در ساخت یادمان شهدای شهر دهدشت سخن به میان آورد.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، امرالله درفشی در نشست ساماندهی گلزار مطهر شهدای گمنام شهر قلعه‌رئیسی با بیان اینکه شهدا نماد عزت و افتخار ایران اسلامی هستند، اظهار داشت: اقتدار و سرافرازی نظام اسلامی مرهون رشادت‌های شهدای والامقام است زیرا آنها با فرهنگ دینی و قرآنی وارد این کارزار شدند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: شهدا درس ایستادگی به ما دادند پیام این عزیزان استقامت، پایداری و به خود آمدن برای حفظ و سربلندی نظام اسلامی است.

وی در ادامه گفت: تدوام و پیشرفت کنونی ایران اسلامی مدیون جانفشانی شهیدان والامقام و ایثار رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

درفشی با بیان اینکه مبادا ارزش‌هایی که این عزیزان خلق کردند به دست فراموشی سپرده شود، به صبوری و استقامت خانواده‌های شهدا اشاره کرد و گفت: خانواده شهدا به ویژه پدران و مادران عزیز شهیدان، اسطوره‌های مقاومت، صبر و پایداری هستند.

وی یادآور شد: شهدا این مجاهدان جبهه‌های ایران اسلامی با تاسی از حسین بن علی (ع) در احیا ارزش‌های انقلاب و دین اسلام به رهبری امام (ره) از خود حماسه‌های بزرگی خلق کردند که همواره در تاریخ جاودانه است.

 درفشی به روز 13 آبان اشاره و خاطرنشان کرد: 13 آبان‌ماه نماد و سمبل غیرت و از خودگذشتگی ملت ایران است و این روز یادآور حوادث مهمی است که در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و تداوم آن نقش اساسی داشته است.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: حضور باشکوه در مراسم راهپیمایی 13 آبان نماد وحدت ملت و نمایش استکبارستیزی است.

وی به یادمان شهدای شهر دهدشت اشاره و اذعان داشت: در خصوص ساخت یادمان شهدای شهر دهدشت مسئولین کم‌کاری کردند.

درفشی خواستار همکاری ادارات شهرستان کهگیلویه در ساخت یادمان شهدای شهر دهدشت شد.

این مسئول در خصوص تشییع شهدای گمنام در قلعه‌رئیسی هم گفت: تشیع شهدای گمنام در شهر قلعه‌رئیسی چنان باشکوه بود که در سطح استان به یاد ماندنی شد و باید از حضور مردم قلعه‌رئیسی در این تشیع قدردانی کرد.

فارس

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک