آخرین اخبار

4. تير 1394 - 15:04   |   کد مطلب: 2144
گزارش پايگاه خبري كهگيلويه از وضعيت بي‌آبي در شهر ديشموك
قطعي 72 ساعته آب مردم شهر ديشموك را كلافه كرد+تصاوير
رئيس اداره آب فاضلاب شهري شهرستان كهگيلويه: در حال تلاش هستيم، انشاء الله تا امروز پنج‌شنبه آب شهر ديشموك را وصل كنيم.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، به دليل سوختن پمپ آب شهر ديشموك، مردم اين شهر بيش از 72 ساعت است كه با كمبود شديد آب مواجع هستند.

 

وضعيت به طوري نگران كننده مي‌باشد كه شهروندان با در دست داشتن بشكه‌هاي 20 ليتري به خارج از شهر  رفته و آب مصرفي خود را تهيه مي‌كنند و يا لباسهاي خود را شستشو مي‌دهند.

برخي از مردم براي تهيه آب مصرفي  شستن ظروف و لباس‌هاي خود هم به فلكه‌هاي شهر متوسل شده و از آْب چاهي كه براي آبياري فضاي سبز به كار مي‌رود، براي استفاده خود آب تهيه مي‌كنند.

گروهي از مرم هم مجبورند با وسائط نقليه به گوشه و كنار بروند و آبي براي مصرف خانه خود فراهم كنند.

مردم شهر ديشموك هم  از وضعيت بي آبي گلايه داشتند و از مسئولان خواهش كردند هر چه زودتر مشكل آب شهر را حل كنند.

 

چشمه ده‌ورگ جايي است كه بيشترين جمعيت را به خود جذب كرد و مردم به لطف وجود اين چشمه خداداي در حال حاضر  گوشه‌اي از مشكلان كمبود آب خود را حل مي‌كنند.

 

قطعي 72 ساعته آب كه حتي امام جمعه ديشموك را هم به محل خرابي پمپ آب كشاند تا وضعيت را از نزديك مشاهده كند و موضوع را بررسي نمايد.

نادر صفاري رئيس اداره آب و فاضلاب شهري كهگيلويه در گفتگو با خبرنگار پايگاه اطلاع‌رساني كهگيلويه، ضمن عذرخواهي از مردم ديشموك اظهار كرد: به دليل سوخته شدن پمپ آب، آب اين شهر قطع شد.

وي افزود: به دليل قطعي آب، بلافاصله در محل خرابي جايگاه آب حضور پيدا كرده و اقدام به تعويض پمپ جايگاه نموديم.

 

رئيس اداره آب و فاضلاب شهري كهگيلويه با بيان اينكه علي پوزش فرماندار كهگيلويه هم از اين وضعيت نگران شده و دستور بررسي و حل مشكل را داد، خاطرنشان كرد: با تانكرهاي آبي كه از دهدشت مركز شهرستان كهگيلويه محيا شد در حال آبرساني به منازل مردم در شهر ديشموك هستيم تا انشاء الله بزودي آب شهر ديشموك برقرار شود.

صفاري گفت: با تلاش مجموعه همكاران تلاش خواهيم كرد: تا امروز پنج‌شنبه اين معضل حل شود و مردم شريف ديشموك را از اين نعمت الهي برخوردار نماييم.

انتهاي پيام: و/آ

**********************

گزارش و عكس : وحيد آهنگ

**********************

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک