آخرین اخبار

22. بهمن 1393 - 17:25   |   کد مطلب: 381
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران در شرایط سختی شکل گرفت گفت: ۲۲ بهمن ۵۷ صدای روح الامین بود که صدای مذهب و معنویت را به گوش کسانی که از خود بگانه بودند، رساند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، فتاح محمدی روز چهارشنبه در جشن پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان کهگیلویه افزود: انقلاب اسلامی انقلابی به نام خدا و برای خدا بوده است.

 

دکتر فتاح محمدی معاون سیاسی امنیتی استاندار در مراسم ۲۲ بهمن شهر دهدشت گفت انقلاب سال ۵۷ ایران عزت،افتخار و شرافت را به ملت ایران پس داد.

 

محمدی خدمات انقلاب در عرصه های عمرانی در سطح استان را قابل مقایسه با قبل از انقلاب ندانست و تصریح کرد: این خدمات در زمینه های مختلف بخصوص عمرانی قابل تحسین است.

 

وی عوامل متعدد در شکل گیری انقلاب اسلامی را اعتماد مردم به ایدولوژی اسلامی، نقش مهم مرجعیت و رهبریت در پیروزی انقلاب و حضور آگاهانه و پرشور مردم اعلام کرد.

 

محمدی ترویج فرهنگ مردم سالاری دینی، ترویج فرهنگ استقلال خواهی و استکبار ستیزی، ترویج حیات اسلام ناب محمدی و ایجاد وحدت و تمدن اسلامی، بیداری اسلامی و احیای حج ابراهیمی را از دستاوردهای سیاسی و فرهنگی انقلاب اسلامی ذکر کرد.

 

وی با تاکید بر تاثیر مثبت جمهوری اسلامی بر راهبرد قدرت جهانی ابراز داشت: امروزه انقلاب اسلامی با توکل بر خدا و تدابیر ولی فقیه نقش موثری در تصمیم گیری های جامعه بین المللی دارد.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: امروزه جمهوری اسلامی در راستای رسالت اسلامی خود بر خود لازم می داند که در هر گوشه ای از جهان که ظلم می شود حضور پیدا کند.

 

محمدی با اشاره به اینکه ایران در مذاکرات هسته ای از حقوق صلح آمیز خود عقب نشینی نخواهد کرد افزود: تیم مذاکره کننده به رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری از هیچ کوششی برای بدست آورن حقوق هسته ای ملت ایران دریغ نخواهد کرد.

 

محمدی در پایان از حضور باشکوه مردم دهدشت در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر و تشکر کرد و افزود: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد همچون سال‌های گذشته با حضور باشکوه خود وفاداری خود را به نظام و انقلاب ثابت کردند.

 

انتهای پیام: م/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک