آخرین اخبار

1. بهمن 1393 - 17:49   |   کد مطلب: 139
حسام نوجواني كوچك كه با روح بلند خود عاشقانه ويلچر حسين را جابجا مي كند و با جسم كوچكش انسانيت را به سادگي هرچه تمام تر به افراد جامعه می آموزد.
انسانيت كودكانه + تصاوير

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، به نقل از پايگاه اطلاع رسانيخبرلنده، گاهي انسان در پيچ و خم زندگي از ديدن صحنه هاي خارق العاده در حيرت مي ماند.

 

حسام شُكري نوجواني كوچك كه با روح بلند خود عاشقانه ويلچر حسين كوهگرد را جابجا مي كند و با جسم كوچكش انسانيت را به  سادگي هرچه تمام تر به افراد جامعه مي آموزد.

 

حسين كوهگرد دانش آموز كلاس پنجم ابتدايي و حسام شكري كلاس اول ابتدايي است كه هر دو در مدرسه ابتدايي شهداي شهرك شهيد رجايي لنده مشغول به تحصيل هستند و در اكثر مواقع حسام به بيرون بردن حسين در كوچه و بازار به وي كمك مي كند.

سالها است كه حسين براثر بيماري مادرزادي دچار معلوليت از ناحيه هردوپا مي باشد كه به وسيله ويلچر توسط دوستان و خانواده اش به مدرسه، بازار و بعضاً نيز به پارك جهت تنوع  برده مي شود.

 

حضور در كلاس و مدرسه براي حسين كمي سخت مي باشد و در روزهاي باراني انتقال آن به مدرسه كاري سخت و مشكل مي باشد چرا كه درهنگام حضور در كلاس كاملاً خيس مي شود.

 

دوستي حسام و حسين به همسايگي آنان و هم مدرسه اي بودن آنان برمي گردد كه دوسه سالي هست كه اين دوستي رنگ برادري به خود گرفته و روز به روز عاطفه و محّبت آنان نسبت به همديگر دوچندان شده است.

 

خدا به همه ما توفيقي عنايت فرما تا بتوانيم همچون حسام كوچولو، در ادامه زندگي هموراه يار وياور محرومان و نيازمندان باشيم .

 

لازم است مسئولان شهرستان لنده به پاس اين حركت جوانمردانه، حسام شُكري را مورد تشويق قراردهند تا زمينه اي باشد براي ترويج فرهنگ احسان و نيكوكاري همراه با اخلاق مداري در جامعه.

 

 

انتهای پیام :

 

تصاویر تکمیلی: 
انسانيت كودكانه + تصاوير
انسانيت كودكانه + تصاوير
انسانيت كودكانه + تصاوير
انسانيت كودكانه + تصاوير

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک