آخرین اخبار

11. آبان 1394 - 11:07   |   کد مطلب: 3797
بانوی هم استانی با تیم ملی فوتبال زیر 16 سال کشور عازم مسابقات آسیایی در کشور چین میشود.

نائب رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه اظهار داشت: بانوی هم استانی با تیم ملی فوتبال زیر 16 سال کشور عازم مسابقات آسیایی در کشور چین میشود.

اقدس  نوربخش نایب رئیس هیئت فوتبال استان  با بیان این خبر اظهار داشت: اردوی نهایی تیم ملی زیر 16 سال بانوان کشور از 5 الی 9 ابانماه در تهران برای حضور تیم ملی فوتبال بانوان در مسابقات آسیایی برگزار شد و الحمدالله خانم زهرا علیزاده با درخشش در این اردو و اردو های قبلی بعنوان عضو ثابت تیم ملی راهی مسابقات فوتبال بانوان زیر 16 سال اسیا خواهد شد .

نایب رئیس هیئت فوتبال استان در ادامه افزود: فینال مسابقات فوتبال بانوان زیر 16 سال آسیا با حضور کشورهای چین
،تایلند ،ایران ،کره شمالی ،کره جنوبی ،ژاپن ،چین تایپه و ازبکستان از 9 الی 18 آبانماه به میزبانی کشور چین برگزار خواهد شد و خانم زهرا علیزاده از استان کهگیلویه وبویراحمد با تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان در این مسابقات حضور خواهد یافت.

نوربخش ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان و خانم علیزاده تصریح کرد :در طی چند سال گذشته الحمدالله با حمایت مدیر کل ورزش و جوانان استان و رئیس هیئت فوتبال استان بانوان استان نشان دادن که دارای پتانسیل در رشته فوتبال و فوتسال بوده و امید وارم با فراهم نمودن امکانات و زیر ساخت ها در این دو رشته شاهد حضور تعداد بیشتری از بانوان استان در تیم های ملی فوتبال و فوتسال بانوان کشور باشیم.

انتهای پیام

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک