آخرین اخبار

10. آبان 1394 - 18:30   |   کد مطلب: 3791
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه با اشاره به توطئه های مداوم آمریکا علیه کشورمان گفت: ساده‌اندیشی است که ما با چنین کشوری مذاکره کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، حجت ااسلام حسینی طلب در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: ۱۳ آبان نقطه عطف و روز مهمی در تاریخ انقلاب اسلامی است و دست بیگانگان را از کشور کوتاه کرد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان کهگیلویه با اشاره به هوشیاری و تیزبینی دانشجویان و رهبری در مقابله با نقشه هولناک و بزرگی که برای ملت ایران کشیده شده بود، افزود: این اقدامات جوانان انقلابی برای جوانان کشوری که تازه به استقلال رسیده بود باورکردنی نبود.

 

حسینی طلب جنایات تاریخی آمریکا را یادآور شد و با بیان اینکه شیطان بزرگ در دوران قبل از انقلاب موجب عقب‌ماندگی کشور ما شده بود افزود: امروز هم با همه توان و استفاده از موقعیت‌های زمانی و مکانی علیه ملت ما سنگ‌اندازی می‌کند.

 

وی ادامه داد: آمریکا مظهر استکبار و قدرت طلبی بود و خود را مظهر آقایی در جهان می‌دانست ولی جوانان ایران اسلامی دیپلمات‌های آمریکا را دستگیر و گروگان گرفته و زندانی کردند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه با اشاره به کودتاهای مختلف، ترور شخصیت‌های مملکت، محاصره اقتصادی و دیگر جنایات آمریکا در طول سالیان متمادی علیه کشورمان تصریح کرد: ساده‌اندیشی است که ما با چنین کشوری مذاکره کنیم.

 

وی با تاکید بر اینکه هر ملتی که پا به پای رهبر در عرصه مبارزه با استکبار حرکت کند پیروز است، افزود: ۱۳ آبان نقش بسیار مهمی در برنامه ضد استکباری و ضد استعماری علیه آمریکا و همه استعمارگران داشت و این روز به نام وز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام‌گذاری شده است.

حسینی طلب بر لزوم برگزاری باشکوه برنامه‌های مناسبتی ۱۳ آبان تاکید کرد.

انتهای پیام

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک