آخرین اخبار

6. تير 1394 - 14:21   |   کد مطلب: 2131
وضعيت نابسامان جمع‌آوري زباله‌ها و گاهي جمع نكردن زباله‌ها توسط كارگران شهرداري به دليل نبود پيمانكار ناظر، جداول شهر را به كثافت كشيده و بوي لجن آنها مردم شهر ديشموك را به ستوه آورد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، كارگران خدمات‌شهري شهرداري ديشموك به دليل نبود پيمانكار ناظر بر خدمات آنها، كار خود را به درستي انجام نمي‌دهند و وضعيت نابسامان جمع‌آوري زباله‌ها و گاهي جمع نكردن زباله‌ها توسط كارگران شهرداري به دليل نبود پيمانكار ناظر، جداول شهر را به كثافت كشيده و بوي لجن آنها مردم شهر ديشموك را به ستوه آورد.

 

نابساماني جمع‌آوري آشغال  سطح شهر ديشموك به نحوي كه كارگران شهرداري انگار از جمع كردن آشغال شهر خسته‌اند.

نبود نظارت بر كارگران خدمات شهري ديشموك، وضعيت جداول اين شهر را به اين وضع اسفبار رها كرده است.

 

در زير گفتگو از يك منابع آگاه را مشاهده مي‌كنيد كه به دلايلي از ما خواست نامش فاش نشود، ضمناً مستندات گفتگو با اين منبع آگاه در نزد پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه محفوظ است.

پيمانكار ي كه قرارداد يكساله دارد ولي هنوز پيدايش نشد!؟

اين منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري كهگيلويه اظهار كرد: با وجود اينكه پيمانكار قرارداد يكساله با شهرداري دارد ولي بيش از 11 ماه است كه پيمانكار خدمات‌شهري شهرداري ديشموك هيچ‌گونه بازديدي از كارگران خدمات شهري شهر ديشموك نكرده است.

 

وي افزود: 7 نفر از كارگران شهرداري بيش از 21 ميليون تومان از پيمانكاري كه در غيبت به سر مي‌برد و معلوم نيست اصلاً پيمانكاري هست يا نيست، طلب دارند و كارگران  شهرداري به همين دليل انگيزه كار را ندارند.

اين منبع آگاه تصريح كرد: حتي كارگران براي پيدا كردن پيمانكار به دادگاه هم شكايت كردند و قرار هست تا يك‌ماه آينده وضعيت‌شان را مشخص كند.

 

وي بيان كرد: كارگران شهرداري براي درخواست معوقات خود از پيمانكار شكايت كرده ولي فقط يك نفر از اعضاي شوراي با آنها موافقت كرد و بقيه اعضاي شوراي شهر ديشموك از امضاء كردن شكايت آنها خودداري كردند.

وي گفت: اين كه بقيه اعضاي شورا با كارگان همكاري نكردند، دليلش را ما هم نمي‌دانيم.

به همين دلايل است كه كارگران هم به وضعيت جداول سطح شهر رسيدگي نمي‌كنند و پيمانكار ناظري هم وجود ندارد كه آنها را به كار وادار كند چرا كه اگر پيمانكاري حضور پيدا مي‌كرد بايد اول معوقات بيش از 21 ميليون تومان كارگران را بدهد بعد از وضعيت نابسامان شهر بازديد كند.

 

آيا پيمانكاري وجود دارد؟

 

اين كه يك پيمانكار خدمات شهري قراردادي يكساله با شهرداري ببندد و بيش از 11 ماه از وضعيت كار خود بازديد نكند بسيار عجيب است!

 

اگر پيمانكاري وجود دارد پس چرا به وضعيت سطح شهر رسيدگي نمي‌كند؟

به همين دليل همانطور كه در زير مشاهده مي‌كنيد حتي مردم مجبورند زباله‌ها را جلوي درب خانه و يا ادارات عمومي در شب آتش بزنند.

اينجاست كه زباله‌ها در  سطح شهر رها شده، سگ‌ها را به دور خود جمع كرده و زمينه بروز بسياري از بي‌نظمي‌ها و بيماري‌ها را فراهم مي‌آورند.

گفتني است اين شخص اظهار كرد: شخصي به نام (ا-ر) نماينده شركت مطمئن‌كار و پيمانكار غايب مي‌باشد كه از كارگران نظارت مي‌كند ولي نظارت نماينده شركت و پيمانكار چه فايده‌اي دارد و همانطور كه در تصاوير مي‌بينيد وضعيتي زشت را مي‌بينيد كه نشانگر اين موضوع است كه كسي بر وضعيت موجود نظارت نمي‌كند.

 

انتهاي پيام: و/آ

 

*********************

گزارش و عكس: وحيد آهنگ

*********************

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه‌ها

بی کفایتی شورای شهر و شهرداری باعث به وجود آمدن چنین مشکلاتی میشه
این یک واقعیت که از همون روز اول پیمانکاری در کار نبوده و دست اندر کاران شهرداری پروژه را به ظاهر به این شرکت داده اند تازه بعد از چهار بار تجدید که نتیجه اش هم این شده ولی اونا کارشون انجام دادن و به اهدافشون هم رسیدند ( منافع این پروژه که به خودشان رسید و نیرو هایی که به سیستم خدمات شهری اضافه نمودند ولی ابروی انسانها بیش از پول ارزش داره و هنوز هم دست از این کارا بر نداشته اند و قرار است مناقصه امسال خدمات شهری را بچه بازی کنند

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک