آخرین اخبار

6. آبان 1394 - 18:39   |   کد مطلب: 3762
یادداشت/پاسخ رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه به ادعای عجیب‌ترین رویداد ورزشی دنیا!
تعصب قومیتی خبرنگار سایت محلی درباره فوتبال کهگیلویه و بویراحمد/مدعیان سینه چاک ورزش جانبدارانه قضاورت نکنند
رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه با انتقاد از جانبداری قومیتی یک سایت محلی درباره فوتبال استان ادعای خبرنگار این سایت محلی درعجیب‌‌ترین رویداد ورزشی دنیا! عنوان کردن یک مسابقه را صرفا قوم گرایی و ناشی از تعصب به تیم هم ولایتی این خبرنگار دانست.

اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. مخاطبان پایگاه خبری کهگیلویه می توانند با ارسال کامنت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه،رئیس هیئت فوتبال شهرستان با ارسال یادداشتی به این پایگاه خبری نسبت به انتشار یک خبر ورزشی در یکی از سایت‌های محلی استان واکنش نشان داد.

در یادداشت سید ابوصالح دانشور آمده است:

با سلام برتمامی سروران معظم و بزرگوار که به طریق مختلف و در سمت های مختلف به ورزش شهرستان خدمت می کنند و تلاش دارند ورزش شکوفا و پویا گردد اما نباید دراین بین بی انصافی کرد و به کسانی که صادقانه وخالصانه وبدون هیچ چشم داشتی شبانه روز درحال تلاش وکوشش برای خدمت به ورزش هستند در قالب بازی با کلمات ودور از واقعیت وازروی تعصبات قومی و قبیله ای و از روی غرض و لجبازی مطلب غیرواقعی نوشته شود و واقعیت راتحریف کرد.

 

درپی بروز مشکلی نادر و بی سابقه در فوتبال شهرستان که آنهم ناشی از اشتباه سهوی و غیر عمد داور مسابقه بوده هیئت فوتبال شهرستان برای آنکه حقی از هیچ تیمی ضایع نگردد و حق به حقدار برست جهت ادامه مسابقات و نه نیمه نهایی دعوت از پنج تیم نمود.

 

 کمیته محترم انضباطی جهت ادامه مسابقات بانمایندگان پنج تیم جلسه برگزار نمود و به رایزنی وتبادل نظرپرداخت ودرنهایت تصمیم براین شد که ادامه مسابقات باحضور پنج تیم و بصورت یک حذفی و دریک جدول هشت تیمی قرعه کشی شود ونمایندگا ن محترم تیمها هم پذیرفتند وسپس قرعه کشی وانگاه صورتجلسه هم با امضای نمایندگان محترم تیمها تنطیم ودرحال حاضرهم موجوداست.

 

 اگرچه برادر بسیار بزرگوار و محترم حاج کریمی نماینده محترم تیم مارون بدلیل کار شخصی و نه چیز دیگر اواخر جلسه راترک نمودند و مخالفتی هم نداشت زیرابراساس همان صورتجلسه وقرعه کشی درمسابقه بعدی باتیم کشاورز حضور یافت و در ضربات پنالتی پیروزشد.

 

پس مارون هم موافق بود ادامه مسابقات باحضور پنج تیم و یک حذفی و در  جدول هشت تیمی دیگر اسمش نیمه نهایی نیست واین رایک چوپان هم می داند.

 

 وحالادوستان می نویسند نیمه نهایی پنج تیمی و اما اگر تیم مار‌ون این قضیه راقبول نداشت پس چطور حاضر شد باتیم کشاورز مسابقه بعدی را برگزار نماید؟ و در ضربات پنالتی پیروز شود و به دیدار سادات برود؟

 

 جالبتر اینکه در مقابل سادات تا آخرین لحظه مسابقه دو ‌بریک جلو بو‌د و با یک خطای کاملا واضح پنالتی دراخرین لحظه پیروزی را با تساوی عوض کرد و در ضربات پنالتی مسابقه را واگذار کرد.

 

 حالاشمارابه خداووجدانتان سو‌گند می دهم اگر آن پنالتی به وقوع نمی پیوست ومارون به فینال می رفت آیا مسولان محترم سایت راک نیوز یک کلمه راجع به این مطالب می نوشتند قطعا نه و هیچ اتفاقی نمی افتاد.

 

 اما خبرنگاری که قلم به دست گرفته و رسالتش بیان واقعیت ها وارایه اخبار درست واصولی ومنطقی است و امانتدار جامعه است نباید از سر تعصب و قوم گرایی و صرفا چون تیم مارون متعلق به روستای راک می باشد مطالب را دور از واقعیت تحریف کرده وزحمات خادمان ورزش رابه زیرسوال ببرد وجدان های بیدار قضاوت خواهند نمود که آیا نیت ماخدمت هست ویانه.

 

 نبایدقضاوت ما و بیان واقعیت ها براساس مردود شدن یک گل و یا صعود و یا عدم صعود یک تیم تغییر کند و اگر فلان تیم برنده شد همه چیز را عالی ببینیم و اگر هم باخت همه چیز را بد و افتضاح بدانیم.

 

  بیایید اگر واقعا دلسوز ورزش فوتبال هستیم اگردلمان برای جوانان مظلوم و محروم وبد‌ون پشتوانه وحامی این شهرمی سوزد به جای انتقادهای تخریبی ومتعصبانه که بدور از واقعیت می باشند با اتحاد و انسجام  و همدلی و یکرنگی و ارایه راهکارها و پیشنهادات سازنده دست در دست هم نهیم وباحمایت و با انسجام  و دلگرم نمودن خادمان ورزش درجهت رشد و شکوفایی ورزش و خدمت به نسل جوان و آینده سازان جامعه گام های اساسی برداریم.

 

به خدا قسم مشکل ورزش شهرستان ما این نیست که چه تیمی برنده ویاچه تیمی اول می شود مشکل ورزش وجوانان مااین است که بودجه وامکانات کافی و مورد لزوم وجود ندارد و در اختیارجوانان این شهرستان قرار نمی گیرد.

 

جالب است بدانید همین پنج تیمی که الان مورد بحثند باید امسال درمسابقات استانی شرکت می کردند اما بدلیل اینکه به وسیله افرادشخصی باهزینه سرسام آور امروزی درتیمداری  و بدون پشتوانه و اسپانسر و کمک مسولین اداره می شوند توانایی شرکت درمسابقات رانداشتند زیراهزینه ورودی مسابقات استانی بسیار بالا علاوه برآن گرانی وسایل ‌البسه ورزشی وایاب ‌ذهاب مسابقات همه اینها مشکلاتی کمرشکن شد تا تیمداران زحمتکش ما علی رغم همه علاقمندی وعشق حضو‌ر در مسابقات قادر به حضور و شرکت در مسابقات نباشند و عطایش را به لقایش  بخشند.

 

 از سوی هیچ سایت وخبرنگاری هم مورد حمایت قرارنگرفتند و ندای داد خواهی ومظلومیت انان به گوش هیچ مسولی نرسید وکسی حاضربه دفاع ازآنان نشد وحقیر بر خلاف اصول و قانون و درجهت کمک به آنان و جوانانی که عضو این باشگاه ها بودند آنان را در مسابقات شرکت دادم در حالی که چون ازمسابقات استانی انصراف داده بودند پس دیگر دلیلی نداشت بار دیگر در مسابقات شهرستان حضور یابند ولی من اجازه ندادم این تیم ها چوب بی پولی وفقر ونداری بخورند و تعداد زیادی تیم و صدهاجوان از ورزش محروم شوند آیااین تصمیم سازنده بودیانه؟

 

حال این که پنج تیم به دلیل فقر ونداری و عدم توان مالی وعدم حمایت در مسابقات استانی نتوانستند شرکت کنند آبروی استان می رود یا اینکه پنج تیم در ادامه مسابقات شهرستان شرکت کنند تا حقی ضایع نشود؟

 

چرا این سایت محلی و دیگر سایت های دلسوز چنین بی عدالتی را ندیدند و انعکاس ندادند اما برای حذف یک تیم گریبان پاره کرده ودم از آبرو‌ریزی فوتبال استان می زنندجناب اقای خبرنگار! بنده سه برابرسن شمافقط سابقه خدمت به ورزش این شهرستان واستان رادارم چگونه است که باحذف یک تیم زحمات چهل هفت ساله حقیر را نادیده می گیرد جدانتان راقاضی قراردهید ویک طرفه و جانبدارانه قضاوت نکنید شمارسالت خبرنگاری دارید وامانتدار هستید البته قطعا مامعصوم نیستیم وقطعا اشکال هم داریم اما چقدر خوب است انتقاد سازنده درجهت خدمت و اصلاح باشد نه در جهت انتقام و تخریب.

 با احترام مخلص وخاک پای شما

سیدابوصالح دانشفر

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک