آخرین اخبار

6. تير 1394 - 12:40   |   کد مطلب: 2110
كهگيلويه از توزيع اجناس خارجي از جمله خرماي نپال، روغن زيتون اسپانيايي، چايي سريلانكايي و برنج هندي گرفته تا قيمت متفاوت قند در توزيع سبد كلاي يارانه‌اي و استقبال مردم از توليد داخلي در ديشموك خبر مي‌دهد.

كهگيلويه از توزيع اجناس خارجي از جمله خرماي نپال، روغن زيتون اسپانيايي، چايي سريلانكايي و برنج هندي گرفته تا قيمت متفاوت قند در توزيع سبد كلاي يارانه‌اي و استقبال مردم از توليد داخلي در ديشموك خبر  مي‌دهد.

 

خبرنگار پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه بر اساس خبرهاي رسيده از شهروندان و همچنين درخواست مردم از وضعيت توزيع سبد كالاي يارانه در سطح شهر ديشموك گزارشي تهيه كرد.

در  بازديد از اين مراكز توزيع متوجه شديم كه يك نوع بسته قند " زكريا "به قيمت‌هاي متفاوت  13 و پانصد، 14  و پانصد و 15 هزار تومان به‌فروش مي‌رسد كه اين امر نظارت بيشتر نماينده امور صنفي در ديشموك را مي‌طلبد.

در ادامه وضعيت توزيع اقلام را از نظر ايراني يا خارجي بودن از توزيع كنندگان پرسيديم كه در جواب اظهار كردند: بيشتر اقلامي را كه توزيع مي‌كنيم ايراني هستند.

آنها  همچنين اضافه كردند: كه مردم استقبال خوبي از اجناس توليد شده ايراني مي‌كنند و الحمدالله كيفيت هم خوب است.

 

يكي از شهروندان در گفت و گو با خبرنگار اين پايگاه اظهار كرد: همه اقلام سبد كالاي خويش را ايراني انتخاب كردم و از آنها هم رضايت كامل را دارم.

در ادامه يكي از جوانان شهر ديشموك كه نماينده شركت سيمرغ پارسيان شيراز را بر عهده دارد و وظيفه تقسيم اقلام مواد از شركت مذكور در بين فروشندگان عمده‌اي و مصرف كنندگان را عهده‌دار هست، اظهار كرد: از شركت سيمرغ پارسيان بيش از 600 قلم جنس ايراني را به شهرستان كهگيلويه توزيع مي‌كنيم.

وي افزود: با اين وجود اجناسي از جمله خرماي نپال، روغن زيتون اسپانيايي، چايي سريلانكايي و برنج هندي هم هستند كه بين فروشندگان عمده و مغازه‌دارن تقسيم مي‌شود.

انتهاي پيام:و/آ

*********************

گزارش و عكس: وحيد آهنگ

*********************

دیدگاه‌ها

اقایون مسولین تاصدای مردم درنیومدیه کاری کنید!خه این چه مسولیست توامورصنفی؟مگه قراره قوم مسول گرانفروشی کنه ومسول چیزی نگه؟یه کم به مغازه های پاقلعه دیشموک نظارت کنید؟مابه شدت ازلورصنفی دیشموگ گلایه داریم
اقایون مسولین تاصدای مردم درنیومدیه کاری کنید!خه این چه مسولیست توامورصنفی؟مگه قراره قوم مسول گرانفروشی کنه ومسول چیزی نگه؟یه کم به مغازه های پاقلعه دیشموک نظارت کنید؟مابه شدت ازلورصنفی دیشموگ گلایه داریم
مسولین رسیدگی کنیدبه مغازه های پای قلعه نظارت داشته باشید،ماازامورصنفی دیشموک ناراضی هستیم

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک