آخرین اخبار

30. مهر 1394 - 7:56   |   کد مطلب: 3699
گفته می شود عصر امروز با هماهنگی بنیاد شهید شهردهدشت در گلزار شهدای این شهر پنجمین یادواره شهید دولت خواه با سخنرانی ،ولی الله شجاع پوریان،اصلاح طلب برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه به نقل از صبح زاگرس،در روز های اخیر تصاویری از بنر برگزاری یادواره شهید سید جمال الدین دولت خواه  در سطح شهر دهدشت  در فضای مجازی منتشر شده است.

 

شنیده شده است که پنجمین یادواره این شهید با هماهنگی بنیاد شهید وامور ایثارگران شهر دهدشت از ولی‌الله شجاع پوریان فعال سیاسی اصلاح طلب برای سخنرانی در این مراسم دعوت شده است.

 

گفته می شود که سید کمال الدین دولت خواه،اصلاح طلب،دبیر همایش اصلاح طلبان شهرستان کهگیلویه ومسوول حزب (مردم نهاد یاران مانا) از دیگر مجریان مطرح  این مراسم  در شهرستان است.

 

حزب (مردم نهاد یاران مانا) روز یکشنبه ۱۸مرداد ماه 94 هم با دعوت از صادق زیبا کلام، همایش اصلاح طلبان شهرستان های کهگیلویه،لنده ،چرام ویهمئی را  برگزار کرد. این در حالی است که صادق زیباکلام در این همایش، حضور یک نفر سوم مانند کمال دولتخواه را برای پایان دادن به مسائل انتخاباتی حوزه کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده خواستار شد.

 

زیباکلام در این مراسم گفت: یا باید بزرگان اصلاحات در تهران برای شما تصمیم بگیرند و یا بایستی خودتان در کهگیلویه یک نفر مانند کمال دولتخواه را به عنوان نفر سوم معرفی کنید. بیان این صحبت با واکنش برخی از رسانه های اصلاح طلب استان مبنی بر کاندید تراشی در این شهرستان توسط زیباکلام روبرو شد.

 

حال که گفته می شود بنیاد شهید در برگزاری و هماهنگی این مراسم آن هم در ماه محرم نقش داشته، درصورت هرگونه حاشیه و بهره برداری سیاسی و انتخاباتی در سخنرانی شجاع پوریان، این حاشیه ها متوجه بنیاد شهید استان نیز خواهد شد.  

 

 ولی‌الله  شجاع پوریان، نماینده دو دوره ششم و هفتم مجلس شورای اسلامی بوده که برای انتخابات مجلس هشتم رد صلاحیت شد. وی در گفت و گو با سایت مردمی نیوز در خصوص رد صلاحیت خود گفته بود که نظر هیات نظارت مرکزی شورای نگهبان مبنی بر ردصلاحیت او ابلاغ شده است. این سایت در ادامه مطلب خود نوشته بود شجاع پوریان،نماینده مجلس ششم و هفتم که مدتی مدیریت دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه چمران را عهده دار بوده با توجه به بندهای اول و سوم قانون انتخابات مبنی بر عدم اعتقاد و التزام به اسلام، قانون اساسی و ولایت فقیه ردصلاحیت شد.

 

وی اکنون عضو چهارمین دوره شورای شهر تهران (دوره کنونی ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۶) است که در انتخابات این دوره در لیست ائتلاف اصلاح طلبان قرار داشت. شجاعپوریان در انتخابات چهارمین دورهٔ شورای اسلامی شهر تهران نام نویسی کرد و با ۱۱۰٫۶۹۶ رأی در رتبهٔ ۳۳، به عنوان عضو دوم علی البدل انتخاب گردید.با رفتن مهدی حجت از شورای چهارم به سازمان میراث فرهنگی و صنایع گردشگری، شجاع پوریان به عنوان نمایندهٔ مردم تهران در شورای شهر، به شورای شهر راه یافت.   هم چنین این فعال اصلاحطلب عضو بنیاد آبادانی رشد و آزادی ایراناسلامی (بنیاد باران) نیز هست.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، یادواره شهید دولت خواه  قرار است عصر امروز پنج شنبه (30 مهرماه) در گلزار شهدای شهردهدشت با سخنرانی ،ولی الله شجاع پوریان،اصلاح طلب برگزارشود.

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک