آخرین اخبار

11. مهر 1394 - 18:42   |   کد مطلب: 3564
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جمع فرماندهان نظامی و انتظامی بیان کرد
دخالت در انتخابات فراتر از وظایف قانونی ممنوع
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجازه دخالت در انتخابات فراتر از وظایف قانونی را به هیچ‌کس نمی‌دهیم.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، سید موسی خادمی پیش از ظهر امروز در جمع فرماندهان نظامی و انتظامی و اعضای شورای تأمین استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فاجعه خونین منا و کشته شدن 464 نفر از هموطنانمان در این حادثه گفت: مسئولان سعودی صلاحیت برگزاری مراسم حج را ندارند و با سوء مدیریت خود فاجعه‌ تلخی را برای مسلمانان جهان و خصوصا مردم ایران رقم زدند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: رژیم آل‌سعود در مقابل میهمانان خدا ایستاد و تعدادی زیادی از مسلمان را کشت و اکنون سوء مدیریت خود در قبال این حادثه غم‌بار را نمی‌پذیرد.

وی تصریح کرد: فاجعه منا تلخ‌ترین حادثه ربع قرن اخیر در مناسک حج بود که توسط رژیم آل‌سعود رقم خورد و از همه بدتر عدم مسئولیت‌پذیری آل‌سعود در واگذاری اجساد جان‌باختگان این فاجعه است.

خادمی با اشاره یه سخنان مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان ارتش و دانشجویان دانشگاه دریایی نوشهر اشاره کرد و افزود: اگر تدبیر رهبری نبود رژیم آل‌سعود به حرکات ناشایست خود ادامه می‌داد.

وی با بیان اینکه امروزه نباید به‌ گونه‌ای رفتار کنیم که دشمن احساس کند ضعیف شده‌ایم، گفت: باید رفتار ما به گونه‌‌ای باشد که در مقابل هیچ ظلم و حرکتی از سوی دشمنان کوتاه نیاییم و نیروی انتظامی باید چنین صلابتی را داشته باشد.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد به اقدامات خوب نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: عملکرد نیروی انتظامی در استان خوب و قابل قبول است و نیروی انتظامی باید دو چهره رحمانیت و اصل اقتدار خود را همواره حفظ کند.

خادمی بیان کرد: نیروی نظامی باید همواره چهره مقتدر خود را به مخلان نظم و امنیت نشان دهد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد انتخابات هفتم اسفند سال جاری را مهم و اساسی خواند و گفت: نیروی انتظامی باید امنیت لازم برای برگزاری مناسب و به دور از هرگونه بی‌نظمی در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را در استان تأمین کند.

وی با اشاره به اینکه هیچ‌کس نباید در امر انتخابات از وظیفه خود خارج شود عنوان کرد: اجازه دخالت در انتخابات فراتر از وظایف قانونی را به هیچ‌کس نمی‌دهیم.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: همه باید به وظیفه خود به نحو احسن عمل کنند تا انتخابات پیش‌رو با مشارکت حداکثری مردم و به خوبی در استان برگزار شود.

منبع: فارس

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک