آخرین اخبار

27. خرداد 1394 - 17:14   |   کد مطلب: 1967
بخشدار سرفاریاب خبر داد:
تاسیس 5 دهیاری جدید در بخش سرفاریاب
رئیس شورای اداری بخش سرفاریاب از تصویب تعداد ۵ دهیاری جدید در روستاهای تابعه این بخش خبر داد .
بخشدار سرفاریاب

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه، غلام حسن آتش سودا بخشدار سرفاریاب در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری کهگیلویه گفت:با با پیگیری ها ومکاتبات بعمل آمده توسط بخشداری سرفاریاب با فرمانداری ودفتر امور روستایی استانداری، مجوز تاسیس 5 دهیاری جدید در بخش سرفاریاب گرفته شده است.

 

وی با اشاره به اینکه تاسیس دهیاری های روستاهای نهم ،گرگیو(جمال آباد)،عزیزی،تلوندی و داورپناه ( رودخانه سادات ) تصویب شده است گفت: در آینده ای نزدیک دهیاری این روستاها تاسیس وراه اندازی خواهد شد.

 

 آتش سودا با بیان اینکه صدور مجوز تاسیس این دهیاری ها از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دولت محترم تدبیر وامید برای ارائه خدمت بهتر و مطلوب تر به مردم بخش سرفاریاب است افزود: از تلاش همه مسئولین عزیز،پرتلاش و باتدبیر و در راس استاندار بومی، جناب آقای دکتر خادمی که در این زمینه با ما همکاری  کردند تشکر می کنم. .

 

رئیس شورای اداری بخش سرفاریاب تصریح کرد : طی روزهای آینده کسانی که شرایط دهیاری در این روستاها را دارند توسط شورای اسلامی روستا به بخشداری معرفی می شوند تا مراحل و اقدامات بعدی ثبت و تجهیز اولیه دهیاری را به انجام شود.

 

وی با اشاره به اینکه روستاهای چالباغ در منطقه بید انجیر دهستان پشته زیلایی وخلیفه ای در دهستان سرفاریاب نیز دارای شرایط تبدیل شدن به دهیاری را دارند افزود: در این راستا مکاتباتی انجام شده وامیدواریم با پیگیری فرماندار ومدیر کل محترم دفتر امور روستایی این روستاها نیز به دهیاری تبدیل شوند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک