آخرین اخبار

11. مهر 1394 - 11:56   |   کد مطلب: 3561
اهالی شهر بابل که کمتر شاهد حضور چنین جمعیتی در شهر خود بوده اند پیش بینی اتفاقات ناگواری را می کنند.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، حواشی مراسم تشییع پیکر هادی نوروزی در ورزشگاه هفت تیر بابل را می خوانید:

 

* ورزشگاه هفت تیر شهر بابل پذیرای بیش از 40 هزار نفر در داخل خود، خیابان های اطراف و سطح شهر در حال عبور از معابر برای رسیدن به محل برگزاری مراسم است که این بیش از گنجایش این ورزشگاه بوده است.

 

* ساکنان شهر بابل با توجه به اتفاقات ناگواری که در عربستان برای هموطنان مان رخ داد در صحبت های درگوشی با یکدیگر نگران این موضوع هستند که مبادا با شلوغی بیش از اندازه در ورزشگاه هفت تیر بابل یا محل خاکسپاری هادی نوروزی فاجعه منا تکرار شود.

 

* خانواده هایی از شهر بابل و دیگر نقاط استان مازندران برای حضور در این مراسم خود را به شهر بابل رساندند.

 

* هر یک از شرکت کنندگان در این مراسم با در دست داشتن یک شاخه گل گلایل سفید رنگ جلوه زیبایی به مراسم تشییع و خاکسپاری کاپیتان فقید پرسپولیس بخشیدند.

 

* سرود ملی جمهوری اسلامی ایران توسط گروه موزیک نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ورزشگاه هفت تیر نواخته شد و همه مردم یک صدا سرود ملی کشورمان را خواندند.

 

* گوینده ورزشگاه با توجه به حضور جمعیت انبوه برای جلوگیری از عدم وقوع حادثه ناگوار از حاضران در ورزشگاه تقاضا کرد تا برای خروج از آن مکان با آرامش از ورزشگاه بیرون بروند.

 

* کاروان تیم پرسپولیس که با تاخیر به بابل رسیده بود موفق به حضور در داخل ورزشگاه هفت تیر نشد و طبق هماهنگی با مسئولان نیروی امنیت شهر بابل به صورت مستقیم محل خاکسپاری هادی نوروزی منتقل شدند.

 

* مردم شهر بابل از دیدن ستاره های پرسپولیس به وجد آمدند و از آنها تصاویر نوروزی و پوسترهای کاپیتان این تیم را خواستار شدند.

 

* پیکر مرحوم نوروزی روی دستان مردم شهر بابل دور افتخار را در ورزشگاه هفتم تیر زد.

 

* حدود 15 نفر از شرکت کنندگان در این مراسم به دلیل تاثر بیش از حد و فشار جمعیت از حال رفتند و بلافاصله به آمبولانس های مستقر در محل منتقل شدند.

 

* مهمان نوازی مردم بابل از مسافران تهرانی که به بابل رسیده اند جالب توجه است. هواداران زیادی با اتومبیل های شخصی و یا وسایل نقلیه عمومی خود را رساندند.

 

* تعدادی از مردم شهر بابل از روی پشت بام ها در حال فیلمبرداری از مراسم تشییع هادی نوروزی هستند.

 

* استاندارد مازندران به همراه امام جماعت بابل و فرماندار این شهر همچنین نماینده اداره کل ورزش و جوانان شهر بابل به استقبال کاروان تیم پرسپولیس آمدند. شهردار شهر بابل به همراه تعدادی از اعضای شورای شهر بابل نیز در محل حاضر هستند.

 

* تعدادی از اهالی شهر بابل با اطلاع از حضور اصحاب رسانه درصدد همکاری با خبرنگاران برآمده و با متوقف کردن اتومبیل هایی که از خیابان یکطرفه رد می شدند مسیر عبور را برای عکاسان و خبرنگاران باز کردند.

 

* در پیاده روهای شهر بابل هجله های زیادی که عکس هادی نوروزی روی آن نصب شده به چشم می خورد.

 

* در ورودی اصلی شهر بابل تصاویر زیادی از ستاره فقید فوتبال روستای کپورچال به چشم می خورد که روی بنرهای بزرگ و کوچک نصب شده است.

 

* در میان تشییع کنندگان و افرادی که خود را به ورزشگاه هفت تیر بابل نزدیک می کنند جمعیت کثیری از بانوان هم مشاهده می شود که کنار آقایان در حال حرکت به سوی محل خاکسپاری نوروزی هستند.

 

* مقداد نجف نژاد، رئیس هیات مدیره استقلال و رئیس فراکسیون ورزش مجلس نیز در این مراسم حاضر است.

 

عکس / تشییع تابوت هادی نوروزی روی دست مردم بابل / حضور 60 هزار نفری خیابان ها را قفل کرد

 

همانطور که پیش‌بینی می‌ شد هزاران نفر از علاقمندان به فوتبال و البته هم استانی های هادی نوروزی که به این بازیکن عرق ویژه ای دارند، برای حضوردر مراسم تشییع کاپیتان پرسپولیس راهی بابل و کپورچال شده اند.

 

با این ازدحام جمعیت در شهر بابل، ریسک برگزاری مراسم تشییع جنازه بالاتر رفته چرا که صفوف در هم پیوسته جمعیت ممکن است باعث ایجاد اتفاقاتی ناگوار بشود.

 

وقتی آمبولانس رسید، پیکر بی جان نوروزی دست به دست چرخید و نظم مراسم به طور کامل به هم خورد. حضور 60 هزار نفر در ورزشگاه تمام جمعیت و خیابان های اطراف ورزشگاه هفت تیر بابل را قفل کرده است.

 

در حال حاضر و به گفته مسئولان حاضر در محل برای انجام طبیعی مراسم تشییع جنازه بیش از هر چیز به صبوری و کمک حاضران نیاز است چرا که یقینا آرامگاه کوچک منطقه کپورچال به هیچ وجه توانایی پذیرایی از این تعداد مشایعت کننده را ندارد.

 

 

 

منبع:جام نیوز

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک