آخرین اخبار

30. شهريور 1394 - 7:56   |   کد مطلب: 3443
رئیس کل دادگستری کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به رواج برخی مظاهر فساد در تالارهای عروسی گفت: با صاحبان تالارهایی که مقدسات دینی را زیر پا می‌گذارند و مسائل جامعه اسلامی را رعایت نمی‌کنند برخورد و تالار آنها پلمپ خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه به نقل از صبح زاگرس حجت‌الاسلام غلامرضا مزارعی رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد در آیین تکریم و معارفه رئیس دادگستری باشت اظهار کرد: قدم برداشتن برای خداوند و در مسیر حق، سبب محبوب‌القلوب بودن می‌شود و علاوه بر مورد رضای خداوند واقع شدن رضایت مردم را نیز در پی دارد.

 

وی بیان کرد: اقتدار و صلابت قوه قضاییه باید حفظ شود اما در این مسیر حسن برخورد و رعایت و حرمت مردم می‌تواند گره‌گشای بسیاری از مشکلات باشد.

 

رئیس‌کل دادگستری استان به مشکلات مربوط به سلاح در استان اشاره و بیان کرد: حمل سلاح مجاز و تظاهر به آن جرم است و فلسفه سلاح در اختیار مردم برای دامداران و عشایر در حفظ و صیانت خود و اموالشان از درندگان است و حمل سلاح در سایر اماکن به دلیل پایین آمدن آستانه تحمل‌ها سبب بروز خسارات جبران‌ناپذیر می‌شود، لذا با کسانی که سلاح مجاز حمل می‌کنند برخورد و سلاح آنها ضبط خواهد شد.

 

مزارعی به اجرای قانون در سایه تدبیر اشاره کرد و افزود: ملاک قانون است اما در اجرای قانون لازم است تدبیر داشته باشیم چرا که گاهی اجرای قانون بدون تدبیر خود سبب بی‌نظمی می‌شود.

 

مقام ارشد قضایی استان به رواج برخی مظاهر فساد در تالارهای عروسی اشاره کرد و افزود: با صاحبان تالارهایی که مقدسات دینی را زیر پا می‌گذارند و مسائل جامعه اسلامی را رعایت نمی‌کنند برخورد و تالار آنها پلمب خواهد شد چنانچه تاکنون در این راستا با مالکان برخی تالارهای متخلف برخورد شده است.

 

این مسئول حرکت در مسیر خدایی را لازم و ضروری دانست و بیان کرد: هرگاه از مسیر خدایی خارج شدیم و منیت وجود ما را گرفت آن روز، روز هلاکت ما خواهد بود.

 

 امام جمعه باشت نیز در این آئین ضمن تقدیر از زحمات سعید صادقی رئیس سابق دادگستری باشت گفت: از مهمترین ویژگی‌های اخلاقی وی حسن خلق و خوش رفتاری با مردم بود و رضایت کارکنان و مجموعه دادگستری از آقای صادقی است که نشان از تدبیر و مدیریت ویژه وی دارد.

 

حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی در ادامه سخنان خود ضمن بیان لزوم اهمیت امنیت در شهرستان افزود: وجود سلاح‌های مجاز و غیر مجاز در صندوق عقب ماشین ها در شهرستان از جمله معضلاتی است که لازم است تدبیری جدی در این خصوص اندیشیده شود.

 

عبودی با اشاره به رواج برخی مظاهر فساد در تالارهای عروسی گفت: با صاحبان تالارهایی که مقدسات دینی را زیر پا می‌گذارند و مسائل جامعه اسلامی را رعایت نمی‌کنند برخورد و تالار پلمب خواهد شد.

 

وی به تالا عروسی شهر باشت اشاره کرد و افزود: با توجه به تذکرات فراوان به مدیریت تالار، این تالار به دلیل  جدا نکردن مکان و جای زن و مرد باید پلمپ شود.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک