آخرین اخبار

16. شهريور 1394 - 8:42   |   کد مطلب: 3270
با اکثریت آراء شیروان کریمی مفرد رئیس شورای شهر قلعه رئیسی شد.
پایگاه خبری کهگیلویه
به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه، عصردیروز در جلسه انتخاب هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر قلعه رئیسی، شیروان کریمی مفرد با رای اکثریت اعضاء به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر قلعه رئیسی به مدت یکسال انتخاب گردید.
 

در دومین سال شورای اسلامی شهر قلعه رئیسی علی الهامی نایب رئیس، مرتضی ایزدخواه منشی، علی فروغی خزانه‌دار و سیدنظرعلی دانش نژاد عضو شورای اسلامی شهر قلعه رئیسی شدند.

 

مرتضی ایزدخواه رئیس سابق شورای اسلامی شهر قلعه رئیسی اظهار داشت: لزوم اتحاد٬ همدلی و هم افزایی بین اعضای شورای اسلامی شهر با شهردار و دیگر مسئولان استان و شهری در جهت خدمت‌رسانی به شهروندان و رفع مشکلات و چالشها باید به عنوان اولویت کاری شورا قرار گیرد که در مدت یکسال تلاش خود را بکار گرفتیم که این وحدت حفظ شود و در آینده بهتر هم خواهد شد.

 

رئیس سابق شورای اسلامی شهر قلعه رئیسی تصریح کرد: هدف عمده ما رضایتمندی مردم و توزیع عدالت در سطح شهر است که آنچه اهمیت دارد، خدمت به مردم است برای تعالی اقتصادی باید منافع ملی را به منافع شخصی ترجیح داد و در این راه مهم نیست که منافع یک مسئول به خطر بیفتد.

 

وی افزود: خدمات خوبی در طول یکسال از سوی شورا و شهردار اتفاق افتاد که مهمترین آن راه اندازی پارک ساحلی و تخریب ساختمان شهرداری بود که امیدواریم این تلاش ها همچنان ادامه داشته باشد.

 

در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از مرتضی ایزدخواه رئیس پیشین شورای اسلامی شهر قلعه رئیسی، شیروان کریمی مفرد به عنوان سومین رئیس شورای اسلامی شهر قلعه رئیسی انتخاب شد.

فارس

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک