آخرین اخبار

11. آبان 1395 - 0:03   |   کد مطلب: 6548
مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه گفت: در2ماه گذشته647میلیون تومان به متقاضیان اجرای طرح‌های اقتصادمقاومتی در کهگیلویه، تسهیلات پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، حسن طاهری مسئول بسیج سازندگی ناحیه کهگیلویه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی دو ماه گذشته 39 طرح اقتصاد مقاومتی در این شهرستان برای دریافت تسهیلات به بانک عامل معرفی شدند.

 

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه با بیان اینکه این 39 طرح اقتصادی در 9 عرصه برای دریافت تسهیلات به ارزش 674 میلیون تومان به بانک عامل معرفی شدند افزود: با اجرای این طرح ها زمینه اشتغال 150 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم ایجاد می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه سقف پرداختی این وام ها تا 300 ملیون ریال است گفت: تسهیلات اعطایی بانک با توجه عرصه مورد فعالیت متقاضیان متفاوت است.

 

طاهری تصریح کرد: طرح‌های اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی در عرصه‌هایی از جمله پرورش زنبور عسل،پرورش مرغ بومی،کشت گیاهان دارویی و زعفران،پرورش قارچ خوراکی،صنایع دستی،پرورش دام و صنایع تبدیلی و... است.

 

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه با اشاره به پرداخت تسهیلات ویژه به طرح های توجیهی کارشناسی پرداخت و افزود: به این طرح ها در صورت تأئید و تصویب قرارگاه مرکزی جهاد اقتصادی تسهیلات ویژه تا سه میلیارد ریال پرداخت خواهد شد.

 

طاهری در ادامه با اشاره به اقتصاد مقاومتی و نقش بسیج سازندگی در تحقق این امر مهم اظهار داشت:بسیج سازندگی برای حل مشکلات مردم و محرومیت‌زدایی گام‌های مؤثری برداشته و تلاش دارد این نقش را پر رنگ‌تر کند.

 

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه با بیان اینکه اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی می تواند ضمن اشتغالزایی زمینه رونق اقتصاد خانواده و جامعه را فراهم کند گفت: طرح‌های اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی راهگشای جوانان بیکار است.

 

وی تصرح کرد: مجموع اعتبار اختصاص داده شده به طرح‌های اقتصاد مقاومتی در ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه قریب به 15 میلیارد ریال است.

 

طاهری گفت: عموم مردم به خصوص جوانان تحصیل کرده و دارای مهارت می‌توانند برای دریافت تسهیلات به معاونت بسیج سازندگی سپاه ناحیه شهرستان مراجعه کنند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک