آخرین اخبار

16. شهريور 1394 - 15:10   |   کد مطلب: 3257
با كمك مامور آتش‌نشاني ديشموك صورت گرفت:
رهاسازي انگشتر دردسرساز از دست دختر نوجوان ديشموكي+تصاوير
مسئول آتش‌نشاني ديشموك گفت: با كمك ماموران آتش‌نشاني با دستگاه مخصوص برش اشياء حلقوي و با رعايت اصوي ايمني، انگشتر را از دست دختر نوجوان جدا كرديم.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، رحمت‌الله عزت‌پور مامور آتش‌نشاني ديشموك، اظهار كرد: ساعت يك بامداد شب گذشته و در پی تماس شهروندي  به آتش‌نشاني ديشموك مبنی بر گیرکردن انگشتر در دست دختر نوجواني، آتش‌نشانان بلافاصله بوسیله تجهیزات مخصوص حلقه در محل حضور پيدا كرديم.

 

وي افزود: به محض رسيدن در محل متوجه شديم كه دست دختر نوجوان به علت گيركردن انگشتر بر روي آن، دچار تورم و دردرناشي ناشی از گیرکردن حلقه انگشتری در انگشت دست، بانوی نوجوان را به شدت آزار  مي‌داد.

 

عزت‌پور تصريح كرد:‌ با استفاده از تجهيزات آتش‌نشاني به‌ويژه دستگاه مخصوص برش اشياء حلقوي و با رعايت اصوي ايمني، انگشتر را از دست دختر نوجوان رها نموديم.

 

وي بيان كرد:‌ اين كار ما هرچند از روي احساس وظيفه بود ولي با رهاسازي انگشتر از دست دختر نوجوان، علاوه بر نجات اين بانو از دردسر 4 ساعته گيركردن انگشتر بر روي دست، باعث خوشحالي خانواده و خود او شده‌ كه اين بانو از عملكرد آتش‌نشاني احساس خرسندي و نهايت تقدير و تشكر را كرد.

 

مامور آتش‌نشاني از مردم خواست كه بدانند جدا نمودن اشياي حلقوي يكي از وظايف آتش‌نشاني بوده و در صورت بروز چنين مشكلاتي سريعاً موضوع ر ا به آتش‌نشاني اطلاع تا در اسرع وقت، خدمات‌رساني شود.

 

عزت‌پور يادآور شد: مردم حتی‌الامکان از حلقه‌های جنس تیتانیوم ، استیل و ... استفاده نکنند، تا از بروز حوادثی اینچنین جلوگیری شود.

انتهاي پيام:و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک