آخرین اخبار

13. شهريور 1394 - 17:49   |   کد مطلب: 3229
امام جمعه ديشموك گفت: همانطور كه رهبري فرمود،موضع‌گیری منفعلانه و عقب‌نشینی برخی مسئولان در داخل کشور نشان از خودباختگی و تسلیم در برابر دشمن را می‌دهد.
حجت الاسلام سيد هدايت محمودي اصل

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، حجت‌الاسلام سید هدایت محمودی‌اصل امام جمعه دیشموک در گفتگو با پایگاه خبری کهگیلویه با اشاره به فرموده‌های مقام معظم رهبری(مدظله) در دیدار با اعضای مجلس خبرگان رهبری، اظهار کرد: این بیانات حول دو محور بود، محور اول، خطر نفوذ دشمن که ایشان بعد از چند بار تکرار، بازهم تاکید کردند.

 

 امام جمعه ديشموك گفت: همانطور كه رهبري فرمود،موضع‌گیری منفعلانه و عقب‌نشینی برخی مسئولان در داخل کشور نشان از خودباختگی و تسلیم در برابر دشمن را می‌دهد.  

 

وی، دلیل تاکید رهبری را غیر قابل اعتماد بودن آمریکا دانست و عنوان کرد: قبل از مذاکرات، اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شکلی بود که به هیچ‌وجه اجازه دخالت، تصمیم‌گیری در امور خویش را به آنها نمی‌داد ولی بعد از مذاکرات، پارا فراتر از حد مجاز گذاشته و بسیار بد حرف می‌زنند.

 

امام حمعه دیشموک تصریح کرد: آمریکا از حرکات و برنامه‌های خود قصد تحقیر کشور ایران را دارد که باید از ناحیه دولت و دستگاه دیپلماسی پاسخ کوبنده‌ای دریافت کند.

 

وی گفت: همانطور که رهبری هم فرمود، اگر آمریکا داخل کشور خود دعوا و اختلاف دارد، ملاک نمی‌شود که علیه کشور ما اظهار نظر، تصمیم‌گیری و یا دخالتی داشته باشد و ما باید پاسخ محکمی با آمریکا بدهیم تا به خود اجازه هر کاری را ندهد.

 

وی تصریح کرد: آنها انواع و اقسام مشکلات را برای کشور ما و دنیای اسلام از جمله کشتار کودکان و زنان بی‌گناه و مظلوم در گوشه و کنار دنیا، یمن و فلسطین را به وجود آورده‌اند.

 

وی هدف دیگر رهبری از تاکیدات بر طرح برجام را ایجاد حساسیت برای مسئولان و مردم بیان کرد و افزود: مسئولان نباید سهل‌انگاری، غفلت و یا اجازه دخالت به آمریکا را بدهند که خدای ناکرده اهداف پلیدشان را پیش خواهند برد.

 

خطیب نماز جمعه با اشاره به دیگرفرموده‌های رهبری در دیدار با اعضای مجلس خبرگان رهبری که اظهار کرد، مسئله بعد از برجام از خود برجام مهم‌تر خواهدبود، تصریح کرد: اظهارات آمریکایی‌ها در مورد تعلیق و حفظ تحریم‌ها  و اینکه کنگره آمریکا می‌گویند، تحریم‌ها فقط تعلیق می‌شود، نابجا و غیر قابل قبول است.

 

خطیب نماز جمعه دیشموک در ادامه و با اشاره به یکی دیگر از بیانات گهربار رهبری که فرمود: اگر قرار بر تعلیق است پس چه توافقی در کار می‌باشد!.

 

امام جمعه دیشموک گفت: همانطور که رهبری فرمود، اگر آمریکا بخواهد دغل‌بازی دربیاورد، ما به هیچ وجه با این مذاکرات راه نمی‌آییم و برنامه‌های بلندت مدت و ویژه خودمان را ادامه می‌دهیم، محکم و استوار و بهتر از روزهایی که بیش از 19 هزار سانترفیوژ تولید می‌کردیم، پیش می‌رویم.

 

امام جمعه دیشموک گفت: بنا به فرموده رهبری سزاوار نیست که مجلس از اظهار نظر درباره برجام کنار گذاشته شود، مجلس هم حق دارد در این قضیه دخالت و تصمیم‌گیری نماید.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک