آخرین اخبار

7. شهريور 1394 - 20:37   |   کد مطلب: 3136
رئیس شورای اداری دیشموک گفت: بحث امداد و نجات یکی از ضروری‌ترین نیاز منطقه دیشموک بود که در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان کهگیلویه با اعتباری بالغ بر 110 میلیون تومان مصوب شد.

صالح دادی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، اظهار کرد: هفته دولت فرصت مغتنمی است تا مسئولان از عملکرد دولت به مردم اطلاع رسانی کنند چون مردم ولی نعمت ما هستند.

وی در ادامه گفت: طرح تحول سلامت یکی از برنامه‌های بسیار خوب دولت تدبیر و امید بود که انقلاب بزرگی در عرصه سلامت داشت و تا حدودی از مشکلات مردم در عرصه سلامت در منطقه دیشموک برطرف شد.

وی افزود: در دولت تدبیر و امید مردم و مسئولان همت به خرج داده‌اند با توجه به منویات مقام معظم رهبری با اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی و مقاومتی که مردم شجاع و توانمند در برابر تحریم‌های کمرشکن داشته‌اند و با موفقیت پیروز شده‌اند امروز با پشتوانه دولت و همین مردم مهار شده است که از مهم‌ترین خدمات دولت تدبیر و امید بوده است.

وی با بیان این‌که بحث بستر درمانی در منطقه دیشموک از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم بود عنوان کرد: در جهت رفع این مشکل با احداث و تخصیص اعتبار زایشگاه دیشموک توسط وزیر محترم بهداشت تا حدودی برطرف خواهد شد.

دادی‌نژاد گفت: منطقه دیشموک در جذب اعتبارات ملی و استانی یکی از مناطقی بود که بیشترین اعتبارات را در شهرستان کهگیلویه به خود اختصاص داده است.

رئیس شورای اداری دیشموک گفت: بحث امداد و نجات یکی از مهم‌ترین و نیاز ضروری منطقه دیشموک بود که در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان کهگیلویه با اعتباری بالغ بر 110 میلیون تومان مصوب شده و در شرف اجرای عملیات خواهد بود.

دادی‌نژاد تصریح کرد: بحث گازرسانی یکی دیگر از مشکلات مدنظر مردم منطقه دیشموک بود که از مهم‌ترین مطالبات مردم این منطقه است با پیگیری‌های مستمر استاندار و نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در روز بیست و ششم شهریور کلنگ زنی خواهد شد.

انتهاي پيام:و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک