آخرین اخبار

12. خرداد 1394 - 19:05   |   کد مطلب: 1715
فرمانده سپاه ناحیه کهگیلویه گفت: کاروان 350 نفری زائران کهگیلویه با 8 دستگاه اتوبوس عازم مرقد امام شد.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه، همزمان با فرارسیدن بیست و ششمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران 350 نفر از دلدادگان امام خمینی (ره) ظهر امروز در قالب کاروان زیارتی عازم مرقد مطهر امام راحل شدند.

 

فرمانده سپاه ناحیه کهگیلویه در مراسم بدرقه زائران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اعزام کاروان زیارتی به مرقد امام را همراه با استقبال پرشور مردمی و عشق و علاقه وافر به بنیانگذار کبیر انقلاب خواند و افزود: روح معنوی که در مردم وجود دارد آنان را به زیارت معمار کبیر انقلاب و مقتدای خود می‌کشاند.

 

برومندزاده سهمیه شهرستان در اعزام زائران به مرقد امام را 350 نفر اعلام کرد و افزود: سهمیه در نظر گرفته شده جوابگوی استقبال پرشور مردم برای این سفر معنوی نیست.

 

وی تصریح کرد: کاروان زیارتی مرقد امام متشکل از 80 خانم و 270 آقاست که با هشت دستگاه اتوبوس عازم این سفر معنوی شدند.

 

فرمانده سپاه ناحیه کهگیلویه در این جلسه با بیان اینکه اعزام زائران مرقد مطهر حضرت روح‌الله از اهمیت بسیاری برخوردار است، تصریح کرد: جلسات برنامه‌ریزی برای تدارک موارد مورد نیاز برگزار شده است.

 

فرمانده سپاه ناحیه کهگیلویه با تاکید بر اینکه امکانات و ابزار مورد نیاز افراد در این مراسم تدارک دیده شده است، عنوان کرد: تغذیه، تیم‌های پزشکی، محل اسکان و... برای همه افراد مهیا می‌شود.

 

وی از اجرای برنامه‌های فرهنگی در طول مسیر کاروان خبر داد و گفت: مداحی، اجرای مسابقات فرهنگی، توزیع بروشور با موضوع آرمان‌های امام و انقلاب، تبیین رهنمودهای امام و اهداف نهضت ایشان از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در طول مسیر است.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک