آخرین اخبار

6. شهريور 1394 - 22:34   |   کد مطلب: 3121
مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:
آمادگی شرکت گاز برای گازرسانی به دیشموک و قلعه رئیسی
مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد گفت: کهگیلویه و بویراحمد بیشتر از بسیاری استان‌های کشور گاز مصرف می‌کند که باید فرهنگ سازی‌های لازم برای مدیریت مصرف انجام شود.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۴۷ کیلومتر خط لوله گاز به شهرهای دیشموک و قلعه رئیسی کهگیلویه و بویراحمد خریداری شده است.

هوشنگ صیدالی در گفت‌و‌گو با رادیو دنا بمناسبت تشریح عملکرد و برنامه‌های شرکت گاز کهگیلویه و بویرحمد در یکسال گذشته، افزود: متاسفانه تعداد زیادی از هموطنان بدلیل بی‌توجهی به نکات ایمنی در سال گذشته جان خود را از دست دادند.

وی بدون اشاره به تعداد کشته شدگان گاز در ایران، تصریح کرد: رعایت نکردن نکات ایمنی گاز مهم‌ترین دلیل تلف شدن جان هموطنان بوده و مشترکین گاز خانگی باید به نکات ایمنی توجه ویژه داشته باشند.

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد در ادامه از مصرف بی‌رویه گاز توسط برخی از مشترکان گاز در این استان اظهار گلایه کرد.

این مسئول گفت: کهگیلویه و بویراحمد بیشتر از بسیاری استان‌های کشور گاز مصرف می‌کند که باید فرهنگ سازی‌های لازم برای مدیریت مصرف انجام شود.

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی شرکت گاز استان برای آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی به شهر‌ها ی دیشموک و قلعه رئیسی خبرداد.

انتهاي پيام:و/آ

منبع: عصردنا

دیدگاه‌ها

به این قول ها و وعده های الکی عادت کردیم....

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک