آخرین اخبار

30. مرداد 1394 - 17:03   |   کد مطلب: 3039
امام جمعه دهدشت خدمت در دولت اسلامی را دارای ثواب عظیم دانست و گفت: معتقدم باید کارهای فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی با محوریت مساجد شکل گیرد تا کار جنبه الهی داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه به نقل از خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت با اشاره به در پیش بودن ولادت امام رضا(ع) به تبیین فضایل اخلاقی و زندگینامه آن حضرت پرداخت و اظهار داشت: رسول اکرم(ص) در روایتی درباره فضیلت زیارت فرموده است، پاره‌ای از تن من در زمین خراسان مدفون خواهد شد، هر مومنی او را زیارت کند بهشت بر او واجب می‌شود.

امام جمعه دهدشت با ابراز تأسف از واگذاری زمین‌ها اطراف حرم رضوی به وهابیت خاطرنشان کرد: این در حالی است که مدتی پیش آیت‌الله سیستانی در پاسخ به شخصی که از وی درخواست موعظه داشته گفته بود، فرمود؛ تا فرصت هست خدمت علی بن موسی‌الرضا(ع) شرفیاب شوید.

 

حسینی با بیان اینکه خرید زمین‌های اطراف حرم مطهر توسط مخالفین ائمه اطهار(ع) خطر بزرگی است که شیعیان را تهدید می‌کند، افزود: مشهد در حلقه بسیار خطرناک‌تر از وهابیون قرار گرفته که اگر بیدار نشوند قلب تپنده ایران به زودی از دست شیعیان خارج خواهد شد.

 

خطیب جمعه دهدشت با بیان اینکه اگر مسئولان چاره نیندیشند پایتخت معنوی از دست می‌رود، تصریح کرد: این اتفاق ننگی است بر پیشانی ایران که در تاریخ حک خواهد شد.

 

حسینی خواستار دفع خطر با تدبیر مسئولان شد و گفت: وای بر مسئولان و وای بر ملت ما اگر چنین ننگی بر پیشانی شیعیان نوشته شود.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش روز بزرگداشت مساجد را یادآور شد و تأکید کرد: رسول اکرم(ص) از همان ابتدا مساجد را قطب کار قرار داده بود و این درسی است برای همه ما که مساجد را محور قرار دهیم. حسینی افزود: معتقدم باید کارهای فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی با محوریت مساجد شکل گیرد تا کار جنبه الهی داشته باشد.

 

امام جمعه دهدشت در بخش دیگری از سخنانش فرازهایی از بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع اعضای مجمع جهانی اهل بیت(ع) را گوشزد و تأکید کرد: رهبر انقلاب یکی از وظایف مهم را شناخت نقشه استکبار و مبارزه با آن عنوان کردند و فرمودند؛ در بحث مذاکرات یکی از اهداف شوم استکبار نفوذ در ایران است.

 

حسینی با بیان اینکه آمریکا نمی‌تواند چهره خیانتکار خود را مخفی کند، تأکید کرد: تا مادامی که علیه نظام ما خیانت و جنایت می‌کنند، شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» ادامه خواهد داشت. وی با اشاره به هفته دولت گفت: دولتی که در نظام اسلامی واقع است، دولت ولایی است چون در رأس حکومت ولایت فقیه قرار دارد.

 

رئیس شورای فرهنگی عمومی کهگیلویه کار کردن در دولت اسلامی را دارای ثواب عظیم دانست و با بیان اینکه باعث می‌شود پایه‌های حکومت الهی تقویت شود، افزود: اگر کسی کم‌کاری یا خیانت کند و با رشوه مسایل و مشکلاتی را به وجود آورد، باعث ضربه زدن به ریشه حکومت اسلامی می‌شود.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک