آخرین اخبار

24. مرداد 1394 - 16:14   |   کد مطلب: 2969
امام جمعه قلعه رئیسی به موضوع پرونده مهدی هاشمی اشاره کرد و گفت: اقدامات و عملکرد این خانواده با ادعای انقلابی بودن و ستون نظام با دیدگاه های آسمانی امام راحل و مبانی انقلاب در تضاد است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، حجت الاسلام اسماعیل صلواتی در خطبه نماز جمعه قلعه رئیسی به موضوع پرونده مهدی هاشمی اظهار داشت: اقدامات و عملکرد این خانواده با ادعای انقلابی بودن و ستون نظام با دیدگاههای اسمانی امام راحل و مبانی انقلاب در تضاد است بخاطر غرق شدن در مادیات و خوی اشراف گری و در ناز و نعمت بودن و عدم توجه به تربیت فرزندان یکی از فرزندان این خانواده به حکم قوه قضائیه و طی مراحل مختلف به سه جرم ارتشاء، اختلاس و کلاهبرداری جاسوسی علیه امنیت ملی محکوم شده است.

 

امام جمعه قلعه رئیسی بیان کرد: خوب مردم ببینید که امام راحل درباره قانون و متخلفین چه می فرماید دیدگاه ها و و نظرات امام راحل موجود است امام فرمود حفظ امنیت این نظام از اوجب واجبات است امام می فرماید اساس این مملکت قانون است نمی شود از کسی پذیرفت که قانون را قبول نداریم غلط می کنی که قانون را قبول نداری قانون تو را قبول ندارد.

 
وی افزود: مهمترین دغدغه امام راحل از قوه قضائیه برخورد با متخلفین بدون ملاحظه بدون جانبداری و بدون تبعیض بود. 
 
صلواتی تصریح کرد: خوب فرزند شما طبق قانون این مملکت محکوم شده است مردم انتظار داشتند مثل عامه مردم و تمام روستائیان و ضعیف ها و همچون عمل برخی از بزرگان به استقبال این حکم می رفتید به عنوان یک خانواده انقلابی و زحمت کش و زندان رفته و یار دیرین امام ازمردم خصوصا پا برهنه ها عذر خواهی می کردید؛ اما متاسفانه با فرافکنی و القاء شبهه وتوهین به قوه قضائیه زمینه ی نا امنی را در زندان ها و جامعه را فراهم کردید.
 
خطیب جمعه قلعه رئیسی با بیان اینکه خب مردم شما قضاوت کنید ببیند این خانواده در قبال این حکم چه اقداماتی انجام دارند خاطرنشان کرد: دو سناریو برنامه ریزی کردند یکی توسط خانواده؛ مادرش گفت این حکم پدر سوخته بازی است خواهرش ادعایی واهی انتقام از پدر را مطرح کرد، یا بابایش گفت در شان نظام جمهوری اسلامی نیست انسانی که جرم ندارد به دلیل مسئله ی سیاسی متهم یا محکومش کند و از قول وکیلش هم بیان شده باباش حکمش را غیر شرعی و غیر قانونی می داند.
 
وی یادآور شد: قبول نداشتن قانون برای کشور مضر است و ضربه به منافع ملی است قانون را قبول نداشتن یک دیکتاتوری است کسانیکه در مسیر انقلاب بودند برای انقلاب از جان و مال خود سرمایه گذاری کردند انتظار نمی رود سخنانی مطرح کنند که دست مایه دشمنان درجه یک انقلاب شود این آب به آسیاب دشمن ریختن است این کجا با مبانی امام راحل سازگار است؟ اولین کسانی که به مخالفت با احکام قوه قضائیه پر داختن منافقان بودند اگر امروز هم کسانی که به تضعیف و مخالفت قوه قضائیه عمل می کنند از پیروان خط منافقین هستند.
 
صلواتی با بیان اینکه فرزند شما حق مردم را خورده است اضافه کرد: خوب با قانون این مملکت و دادگاه این نظام که برای همه حکم میکند و رای صادر می کند گفته مجرم است خوب پسر شما حق ملت را خورده است یک ضربه به جامعه و مملکت زده است چون آقا زاده است با آبروی نظام بازی کرده است فرزند شما با بقیه هیچ تفاوتی ندارد لذا بایستی برخورد قاطع صورت می گرفت حفظ حرمت هیچ فردی در این کشور و نظام اسلامی بر حفظ حرمت و نظام و انقلاب اولویت ندارد.
 
امام جمعه قلعه رئیسی به سناریوی دوم اشاره کرد و گفت: متاسفانه بعضی از جریان های سیاسی کشور روزنامه ها، سایت های زنجیره ای جریان اصلاح طلبی که با هماهنگی از خانه تا زندان با عکس و فیلم یا مصاحبه عزاداری کردند مرثیه خواندن آنچنان قضیه را پرنگ کردند که گویی یک قهرمان ملی یک سردار پیروز یک شخصیت ممتاز فتح الفتوح از سفر برگشته است و از یک موضوع قضائی استفاده احساسی برای منافع سیاسی خود داشتند به جای حمایت از عدالت و حکم دستگاه قوه قضائیه به دفاع از متخلف و دزد قلم فرسایی کردند.
 
وی عنوان کرد: پس جالب اینجاست همین رسانه ها وقتی همین قوه قضائیه حکم رحیمی و مرتضوی را اجرا نمود آن را احقاق حق خواندند اما از نظر این ها برای مهدی بابا جای قاضی و مجرم عوض شد.
 
صلواتی افزود: پس نقش روشنگری شما کجا رفت همه اینها حکایت از اتاق فکر مشترک شکل گرفته که دستگاه قضائیه را ظالم و این خانواده را مظلوم نمایش دهند تا به اهدافشان برسند این کجا و رسالت رسانه کجاست؟
 
در این فضا متاسفانه چهار نفر که حرف می زنند از دید شما یا روستایی هستند یا دچار افراط و تفریط هستند.
 
وی خطاب به خانواده هاشمی گفت: انقلابی گری به محل تولد و سابقه نیست و ثبات عقیده و عمل است همچنان که صدر اسلام و تاریخ گواه این است در دوران نبوت رسول الله و امامت مولا علی(ع) افراد همراه رسول الله؛ بعد از رسول الله بر علیه مولا علی شدند هیچ کس از طلحه و زبیر انقلابی تر نبود و آن همه خدمات انجام ندادند اما زمان علی کجا رفت؟
 
امام جمعه قلعه رئیسی گفت: آن سابقه و رشادت ها کجا رفت؟ آن همراهی با رسول الله کجا رفت؟ 
 
وی اذعان داشت: تاکتیک نهضت ثبت نام حداکثری حتی آنهای که یقین به رد صلاحیت خود دارند و حضور اینها در محافل عمومی و در استان ما در همایش ها و فاتحه خوانی ها و تشکیک و هجمه و جو سازی و تخریب شورای نگهبان و مسموم کردن فضای بر علیه این نهاد، اعلام ثبت نام زود هنگام در انتخابات و فیلم وداع ساختن و مظلوم نمایی و این تقابل در برابر قانون کلید و فرمول و رمز یک اتفاق و یک توطئه رمز گشایی از یک فتنه جدید است که زیر سر این خانواده دارد به جامعه مخابره می شود.
 
صلواتی در پایان تاکید کرد: همچنان که فتنه 88 کلید و رمزش از همین نقطه نظرات این چنینی پیدا شد در واقع در فتنه 88 سران خبیث فتنه صفرهایی بودند که این خانواده عددشان بود و به پشتوانه این خانواده این همه خسارت بر نظام تحمیل شد لذا جا دارد همه امت ما همه مردم با بصیرت و درایت و توجه به آرمان های امام و رهنمود های ناجی و سکاندار انقلاب مقام معظم رهبری و وصیت شهدا در این برهه از انقلاب هوشیاری خویش را حفظ کنند و همراه با این فضا حرکت نکنند و این توطئه را در نطفه خاموش کنند.
 
منبع: عصردنا
انتهای پیام/200

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک