آخرین اخبار

19. مرداد 1394 - 10:07   |   کد مطلب: 2915
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد
نخستین نشست کتابخوان کهگیلویه و بویراحمدبرگزار می شود
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری نخستین نشست کتابخوان این استان در شهرستان بویراحمد خبر داد.

 به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، زینب قربانی با اعلام این خبر، اظهار کرد: نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در راستای عمل به مطالبات رهبری و افزایش سرانه مطالعه در کشور برگزاری نشست‌های کتاب‌خوان را آغاز کرده است، که اولین نشست آن در تهران با حضور دبیرکل نهاد و جمعی از نویسندگان، کتابداران، خبرنگاران و اساتید دانشگاه برگزار شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان تاکید کرد: «کتاب‌خوان» نشستی صمیمانه با هدف معرفی کتاب‌های مفید و ترویج کتابخوانی است و به صورت ادواری در تمام شهرستانهای کهگیلویه و بویراحمد در زمانهای دیگر برگزار می‌شود.

قربانی در ادامه افزود: ارائه دهندگان کتاب در نشست کتابخوان می‌توانند به مدت هفت دقیقه به معرفی کتاب‌های خوانده شده خود در حوزه‌های انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، دین و مذهب، تاریخ، روانشناسی، ادبیات، شعر، قصه، رمان، کودک و نوجوان، سبک زندگی، طب و تغذیه و بهداشت عمومی، خانواده و ازدواج بپردازند.

علاقه‌مندان می‌توانند فرم فراخوان را از پایگاه اطلاع رسانی کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه  و بویراحمد به آدرس «www.Yasoujpl.ir » دریافت کرده و حداکثر تا  تاریخ ۱۲ مرداد ماه ثبت نام کنند و یا به دبیرخانه نشست کتابخوان واقع در یاسوج- بلوار آیت‌الله کاشانی – روبه روی فرعی ۵- اداره کل کتابخانه‌های عمومی واحد امور فرهنگی مراجعه کنند.

به گزارش کبنا، نخستین نشست کتاب‌خوانان کهگیلویه و بویراحمد از سلسله نشست‌های به اشتراک‌گذاری کتاب‌های خوانده شده با مشارکت کتابداران، نویسندگان، اهالی رسانه و فعالان حوزه کتاب روز چهارشنبه ۲۸ مرداد ماه در محل کتابخانه مرکزی یاسوج برگزار می‌شود.

شرکت برای عموم آزاد است.

 

منبع : کبنا

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک