آخرین اخبار

6. خرداد 1394 - 12:48   |   کد مطلب: 1604
مدیر عامل سابق باشگاه پرسپولیس گفت: بهتر است آقایان خیلی راحت و شفاف به مردم بگویند که یا مزایده قانونی بوده است و نتیجه را اعلام کنند و یا اینکه بازهم قصد دارند استقلال و پرسپولیس را امسال اسپانسری اداره کند

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، محمد رویانیان مدیر عامل سابق باشگاه پرسپولیس در گفت وگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا در خصوص عدم اعلام برندگان مزایده چهارم استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: طبیعتا بعد از انجام مزایده های متعدد باید خیلی پخته تر در این خصوص عمل می شد.

 

وی در ادامه افزود: در مزایده اول حالا اگر هم محکی زده شد باید در مزایده دوم بخشی از آن رفع می شد و همچنین در مزایده های بعدی باید برندگان مشخص می شدند که متاسفانه به این شکل نبود، ببینید وقتی شما مزایده برگزار می کنید و شرکتی برنده می شود قطعا باید زودتر تعیین تکلیف شود و اهلیت آن شرکت مشخص شود.

 

رویانیان خاطر نشان کرد: اگر مزایده استقلال و پرسپولیس زودتر نتیجه اش مشخص می شد قطعا این فرصت سوزی ها برای این دو تیم رخ نمی داد و حداقل کمی از مشکلاتشان کاسته می شد.

 

مدیر عامل سابق پرسپولیس تاکید کرد: بنده حرفم این است که اگر متقاضیان خرید استقلال و پرسپولیس اهلیت دارند یا واقعا مزایده قانونی بوده  باید طبق مقررات یکی انتخاب شود اولویت هم طبق قانون با کسی است که بیشترین قیمت را داده است و بعد از آن هم اهلیت خرید داشته باشد.

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: اینکه مدام در اعلام نتایج مزایده تاخیر می اندازند کمی مشکوک است و ممکن است در افکار عمومی مشکل ساز شود، به نظر من هر چقدر جلوتر می رویم مزایده ها گنگ تر می شود در حال حاضر هم  فرصتهای طلایی دوباشگاه استقلال و پرسپولیس در حال از بین رفتن است.

 

مدیر عامل سابق پرسپولیس تاکید کرد: سال گذشته پرسپولیس قبل از پایان سال هیئت مدیره اش بسته شد بود و در آن زمان شروع کردند برای فصل جدید به یار گیری  که همه دیدیم بازهم به مشکل خوردند.

 

وی افزود: استقلال هم در حال حاضر دچار مشکل است نه مربی دارند و نه تکلیف بازیکنانشان مشخص است که امیدواریم هرچه زودتر وضعیت این دوباشگاه مشخص شود، امیداریم مسئولان به این نکته توجه کنند که این دوباشگاه متعلق به مردم هستند و میلیون ها طرفدار منتظر تعیین تکلیف تیم هایشان هستند.

 

مدیرعامل سابق پرسپولیس افزود: بهتر است آقایان خیلی راحت و شفاف  به مردم بگویند که یا مزایده قانونی بوده است و نتیجه را اعلام کنند و یا اینکه بازهم قصد دارند استقلال و پرسپولیس را امسال اسپانسری اداره کند.

 

وی درپایان تاکید کرد: قطعا باید ظرف 48 ساعت آینده تکلیف این دوباشگاه روشن شود تا دیگر بیش از این فرصتها از دست  نرود.

انتهای پیام/م

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک