آخرین اخبار

17. مرداد 1394 - 12:29   |   کد مطلب: 2895
مسئول دفاتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های کهگیلویه و بویراحمد با گرامیداشت 17 مرداد سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار گفت: شغل خبرنگاري مثل راه رفتن بر روي تيغ است و کسانی كه وارد اين عرصه مي شوند باید صداقت در بیان مسائل را مهمترین ملاک کار خود قرار دهند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، حجت الاسلام قاسم مقدم  صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار پايگاه تحليلي خبري صبح زاگرس،افزود: خبرنگار وظيفه  اطلاع رساني در جامعه را برعهده دارد به همين خاطر شغل حساسي است و بايد  آداب خبرنگاري  رعايت شود و صادقانه خبر را بتواند انتقال بدهد.

 

خبرنگاري شغل مقدس و حساسي است

 

وی با بیان اینکه يك خبرنگار با يك خبر مي تواند در جامعه  آرامش و يا آشوب درست كند، اظهار کرد:.خبرنگاري شغل مقدس و حساسي است.انسان مي تواند مثل ولي خدا عمل كند و امتي را نجات دهد و مي تواند مثل سامري حكومتي را به انحراف بكشاند و خبرنگاري شغلي است كه اثر زيادي در جامعه دارد.

 

صداقت در بیان حقایق را مهمترین ملاک کار خبرنگار باشد

 

مسئول دفتر نهاد دفتر رهبري دانشگاه ياسوج  عنوان کرد:  شغل خبرنگاري مثل راه رفتن بر روي تيغ است و کسانی كه وارد اين عرصه مي شوند  باید صداقت در بیان مسائل را مهمترین ملاک کار خود قرار دهند و از ایجاد جدال بين مردم و مسئولين خوداری کند.

 

انتهاي پيام/200

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک