آخرین اخبار

14. مرداد 1394 - 18:34   |   کد مطلب: 2850
رئیس اتاق اصناف کهگیلویه خبر داد:
پلمپ 18 واحد صنفی متخلف در کهگیلویه
رئیس اتاق اصناف کهگیلویه گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۸ واحد صنفی متخلف در این شهرستان پلمب شد.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه، عین‌الله اخوان رئیس اتاق اصناف کهگیلویه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری کهگیلویه،  تعداد کل بازرس‌های انجام شده در سه ماه گذشته امسال را 11 هزار و 443 مورد در هر سه شهرستان کهگیلویه،لنده و چرام برشمرد و اظهار داشت:  بیش از 3 هزار و 711  واحد صنفی و غیرصنفی در دهدشت مورد اخطار قرار گرفته و در صورت عدم توجه به اخطاریه‌های صادر شده مراحل بعدی قانونی برای این واحدهای متخلف انجام می‌شود.

 

اخوان گفت: در سال گذشته بیش از 31 هزار بازرسی توسط بازرسان اتاق اصناف در شهرستان‌های کهگیلویه، لنده و چرام انجام شد.

 

وی تعداد شکایت مردمی در یک سال گذشته را بیش از 12 هزار 755 مورد عنوان و خاطرنشان کرد: بیش از 11 هزار  شکایت مردمی به صورت تلفنی گزارش شده است.

 

رئیس اتاق اصناف کهگیلویه تعداد کل تخلفات کشف شده را 423 مورد برشمرد و گفت: 220 پرونده به منظور رسیدگی و صدور حکم به تعزیرات حکومتی شهرستان ارسال شد.

 

اخوان ارزش ریالی تخلفات کشف شده را بیش از  398 میلیون ریال دانست و تصریح کرد: 158 واحد صنفی در سه شهرستان به علت تخلفات محرز و  عدم توجه به اخطاریه‌های اتاق اصناف در یک سال گذشته پلمب شدند.

 

رئیس اتاق اصناف کهگیلویه تعداد کل تخلفات کشف شده از ابتدای سال تاکنون را 60 مورد عنوان کرد و افزود: 60 پرونده به منظور رسیدگی و صدور حکم به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

 

وی تعداد شکایت مردمی در 4 ماه گذشته را 4 هزار مورد برشمرد و گفت: بیش از 3 هزار شکایت مردمی به صورت تلفنی گزارش شده است.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک