آخرین اخبار

10. مرداد 1394 - 17:43   |   کد مطلب: 2783
رئیس شورای اداری سوق گفت: با رفع معارضات پروژه محور ارتباطی سوق به دهدشت، عملیات اجرای آن شتاب می‌گیرد.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه،تورج رزمجو بخشدار سوق از رفع معارضات پروژه جاده ارتباطی سوق به دهدشت خبر داد و اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت‌گرفته این مشکل که سال‌ها مانع ادامه عملیات پروژه بود رفع شد.

رئیس شورای اداری سوق، وضعیت خطرناک این جاده را مورد اشاره قرار داد و با بیان این‌که وقوع تصادفات مرگبار، محور ارتباطی سوق را قتلگاه کرده است بهسازی و تعریض این محور را یک ضرورت و دغدغه عمومی خواند و افزود: با وجود کوتاه‌بودن طول محور اما همه ساله تعداد بسیاری را به کام مرگ می‌فرستد.

رئیس شورای اداری سوق گفت: با رفع معارضات پروژه محور ارتباطی سوق به دهدشت، عملیات اجرای آن شتاب می‌گیرد.

رزمجو خاطرنشان کرد: به علت نبود امنیت تردد در این محور و افزایش نگران‌کننده آمار کشته‌شدگان در آن، عملیات بهسازی و تعریض در قالب پروژه چهار فازی آغاز شده است.

رزمجو پیشرفت فیزیکی فاز نخست این پروژه را 70 درصد عنوان و تصریح کرد: نصب پل، کارهای زیربنایی و بتون‌ریزی در این فاز به اتمام رسیده و با آسفالت‌شدن زیر بار خواهد رفت.

رئیس شورای اداری سوق اجرای همزمان عملیات در حین تردد در مسیر را از مشکلات و موانع کار در فاز دوم این پروژه خواند و گفت: با تدابیر اندیشیده‌شده جهت تسریع در عملیات، مسیر تردد به صورت موقت از خط فعلی جدا شده است.

رزمجو مسیر تردد در محور سوق به دهدشت را بلوط بنگان عنوان و خاطرنشان کرد: فاز دوم این پروژه هم اکنون با 30 درصد پیشرفت در حال انجام است.

فارس

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک