آخرین اخبار

31. ارديبهشت 1394 - 21:02   |   کد مطلب: 1539
کارگاه آموزشی پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر با حضور مبلغین، مداحان، اعضاء شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان شهرستان کهگیلویه در محل حسینیه سپاه ناحیه دهدشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، حجت الاسلام  سید محمد حسینی طلب رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان کهگیلویه بعدازظهر در حاشیه برگزاری این کارگاه آموزشی اظهار داشت: پدیده شوم قاچاق مواد مخدر بیش از آنکه فعالیتی سوداگرانه، تجاری و اقتصادی در عرصه مافیای اقتصاد بین المللی باشد، ابزاری کارآمد، موثر و راهبردی در گسترش نظام سلطه صاحبان قدرت جهان بر کشورهای توسعه نیافته است.

 

این مسئول با اشاره به تأثیر روانی اعتیاد به مواد مخدر، تبلیغات شبکه های ماهواره ای و مجازی برای مصرف مواد مخدر را بر افراد جامعه بویژه نوجوانان اثرگذار دانست و تاکید کرد: کار گروهی برای کنترل کودکان و نوجوانان در دو زمینه ارثی و محیطی، سلامت رفتاری والدین در این مهم مؤثر است.

 

وی ادامه داد: برای ارائه راهکارهای علمی و عملی حفظ ارزشها وب اورهای دینی و رفع خود باختگی و حفظ کرامت انسانی، اقدام به برنامه ریزی وبرگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری اولیه از اعتیاد ویژه شبکه تبلیغی شده تا با ارتقای دانش و پیشگیری و آموزش نیروی انسانی فعال شکل گیرد.

 

حسینی طلب عنوان کرد: اجراي اين كارگاه هاي آموزشي در راستاي تحقق شاخص هاي برنامه اي سازمان و ايجاد تمهيدات لازم در برگزاري کارگاه هاي آموزشي پيشگيري اوليه از اعتياد به مواد مخدر به همت معاونت پژوهشي و آموزشي سازمان تبليغات اسلامي است.

 

وی اضافه کرد: گروه‌های هدف سازمان که واجد شرایط استفاده از این کارگاه‌ هستند شامل مداحان و شعرای آئینی، شبکه تبلیغی (مبلغین و مبلغات)، مسئولین و رابطین فرهنگی هیئات مذهبی هستند که بر اساس تقویم زمانبندی، این طرح در سه مرحله زمانی اجرایی خواهد شد.

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک