آخرین اخبار

8. مرداد 1394 - 14:18   |   کد مطلب: 2736
شهید کرامت الله رهبر وصیت خود را با آیة 21 سورة جاثیه می‌آغازد و در ادامه با بر حذر داشتن مردم از انحراف از راه حق، جهاد در راه خدا را مایه رضایت الهی‌ می‌داند. شهید رهبر امت حزب الله را به مبارزه با کسانی‌ فرامی‌خواند که نیتشان زدودن اسلام از جامعه است.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه، شهید کرامت الله رهبر وصیت خود را با آیة 21 سورة جاثیه می‌آغازد و در ادامه با بر حذر داشتن مردم از انحراف از راه حق، جهاد در راه خدا را مایه رضایت الهی‌ می‌داند. شهید رهبرامت حزب الله را به مبارزه با کسانی‌ فرامی‌خواند که نیتشان زدودن اسلام از جامعه است.

 

 

 این شهید بزرگوار مردم را از غرّه شدن به سمتها و پستها و غافل شدن از یاد خدا برحذرمی‌دارد و فریب منافقان را به آ نها یادآور می‌شود. شهید مردم را به حفظ وحدت کلمه وبرادری‌ و مبارزه با تبلیغات شرق و غرب دعوت می‌کند و از این که شهادت در جامعه ایران بنا بر تعالیم اسلام و رهنمودهای‌ گهربار امام خمینی‌ به یک ارزش تبدیل شد هاست اظهارخوشنودی‌ می‌کند. در بخش دیگری‌ از وصیت خود شهید رهبر حبّ دنیا را بنا بر قول پیامبراکرم مایه تمام خطاها می‌داند و در پایان با قدردانی‌ از پدر و مادر و برادران و خواهران اقوام را به دوستی‌ و روابط حسنه فرامی‌خواند.

kohgiluyeh.ir

وصیت نامه شهید

 جهاد، رضای‌ خدا، خطر زدودن اسلام، منافقان، وحدت، تبلیغات شرق و غرب، مکتب شهادت، حب دنیا، قدردانی‌ از پدر و مادر

 

کرامت الله رهبر

 بسم الله الرحمن الرحیم

 أم حَسِبَ الذین اجتَرحُوا السَیِّئاتِ أن نَجعَلَهم کَالذینَ امَنوا و عَمِلُوا الصّالِحات سواءً مَحیاهُمآیا آنان که به بد یها گرویدند گمان کرد هاند که آ نها را با مردمی « مَماتُهُم ساءَ ما یَحکُ مُون که ایمان آورد هاند و اعمال صالح انجام داد هاند یکسان قرار م یدهیم تا زندگی و مرگ[ شان]با هم یکسان باشند چه بد حکم کرده اند.با توجه به رسالت پیامبر اکرم و دین مبین اسلام و قبولیت رهبری امام خمینی بر جهان وصیتنامه خود را شروع میکنم:

 

 هما نطور که خداوند در قرآن کریم یاد می کند که ما کسانی را که در راه ما جهاد می کننداز خود دور نمی کنیم ، پس چه بهتر که در راه رضای خدا و در راه مبارزه با دشمنان اسلام و حفظ و حراست  از میهن و شرف اسلامی خود جهاد کنیم. مبادا عده ای بخواهند مردم را از راه راست که همان پیام الهی است گمراه کنند.

 

 پیامم به امت همیشه در صحنه حزب الله این است که کسانی که هدفشان زدودن اسلام از قلب مردم است با آن ها به مبارزه برخیزند. و مبادا پُست ها شما را مغرور کن[ ن] د و شما را از یاد خدا غافل کنند. همیشه پشتیبان ولایت فقیه باشید و از دستورات او سرپیچی نکنید. مبادا منافقان و دشمنان داخلی در بین شما رخنه کنند و وحدت و یگانگی و برادری را از میان شما بردارند و شما را به راه منحرف و راه کج بکشانند. به تبلیغات شرق و غرب گوش ندهید. مبادا شما را فریب دهند. امروزه شهادت در راه خدا در جامعه اسلامی ما در سایه تعلیم آسمانی به صورت یک ارزش والا درآمده و جهانیان را به بُهت و حیرت افکنده و مردان خدا هم آرزوی این فیض الهی در دل می پرورانند.و [...]  شهادت طلبی است که ملت ما با وجود ضعف ظاهری از لحاظ نظامی‌، صنعتی، جهان کفر و استعمار را با تمامی ظاهر پرهیبتش به مسخره گرفته است و ما را از مبارزه و جنگ و درگیری با ابرقدرتان چه باک؟ که در هرحال پیروزی با ماست: یا به فیض بزرگ شهادت می رسیم که نجات است و رستگاری یا شاهد پیروزی بر سردمداران ستمرا در آغوش می کشیم که رهایی است و سعادت  . همان طوری که اماممان فرمود آری، اهل . « از مبارزه نترسانید که ما مرد مبارزه ایم. مکتبی که شهادت دارد اسارت ندارد ایمان چون می خواهند به این وعده الهی که به آن ها داده شده عمل کنند مانند پروانه به دور شمع می چرخ[ ن] د تا خود را فدای معشوق کن[ ن] د، همان طور به تمنای حبُّ الدنیا رأسُ » : شهادت از یکدیگر سبقت می گیرند و همان طوری که پیامبر می فرماید  : دلبستگی به دنیا سرآمد همه خطاهاست. چرا این دنیا را که چیزی جز « کلِّ خطیئه بدبختی و گناه و بیچاره گی نیست به آن دل ببندیم و خود را اسیر این پلیدی ها کنیم؟[ آنانی‌ که به مال دنیا] دل بسته اند متاع ناچیز دنیا را می خواهند و بر[ ای‌] افراد مؤمن، خداوند، سرای ابدی را و بهشت رضوان را وعده داده است.

 

 وصیت به مادرم: می دانم که با چه رنج و زحمتی مرا بزرگ کردی و به اینجا رساندی تا شاید بتوانم از عهده زحمات شما برایم و [ ا] ما چون که دین اسلام به یار و کمک و یاری نیاز دارد ما  فرزندان انقلاب باید به یاری آن بشتابیم و به ندای این زعیم عالیقدر لبیک بگوییم. و در پایان از شما میخواهم اگر ، تو و خواهرانم، ناراحتی‌ از من دیدید به بزرگواری خودتان ببخشید. و مادرم ! از شما میخواهم که مرا حلال کنی.

 

 و اما تو ای پدرم! همچنین اگرچه زحمتهای بسیاری برایم کشیدی و امید اجر زحمتت را از من میخواستی ولی بدان که زحمت شما به نتیجه رسید، زحمت شما این بود که آن را تقدیم پیشگاه خداوند کردید و از خدا بخواهید این هدیه ناچیز را از شما بپذیرد. و ازشما و برادرانم میخواهم که با عمویانم خوب باشید، وحدت و برادری را در بین خودتان حفظ کنید. مبادا شما را فریب دهند و [ به] یکدیگر بدبین کنند. و از خانواده برادرم و عمویانم م یخواهم اگر بدی از من دید ه اید به بزرگواری خودتان ببخشید و مرا حلال کنید و امیدوارم ادامه دهنده راهم باشید.

 

kohgiluyeh.ir

kohgiluyeh.ir

گزارش: علی ابتکار نسب

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک