آخرین اخبار

4. مرداد 1394 - 17:27   |   کد مطلب: 2683
رئیس شورای اسلامی سرفاریاب گفت: فضای فیزیکی شبکه بهداشت و درمان سرفاریاب نامناسب است.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه، سیدحسن بامزر رئیس شورای اسلامی سرفاریاب در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری کهگیلویه با اشاره به حوزه بهداشت و درمان، اظهار داشت : بهداشت و سلامت در جامعه مقوله ای بسیار مهم است و توجه به این بخش می تواند مشکلات درمان را تا حد زیادی کم کند.

 

وی بابیان اینکه شهر سرفاریاب در این حوزه با مشکلاتی مواجه است،افزود: ساختمان مرکز بهداشتی و درمانی سرفاریاب فرسوده‌است و با توجه به محرومیت منطقه، ساختمان این مرکز جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم این منطقه مناسب نیست.

 

رئیس شورای اسلامی سرفاریاب خاطرنشان کرد: جهت رفع مشکل فوق،مکاتبات و تماس های را با مرکز و دانشگاه علوم پزشکی استان داشته ایم که به نظر می رسد باتوجه به قدمت این ساختمان که مربوط به دوران طاغوت است تعمیر آن چندان مقرون به صرفه نباشد.

 

بامزر با اشاره به حوزه ورزش شهر سرفاریاب گفت: زمین استادیوم ورزشی سرفاریاب خاکی است که با توجه به علاقه و استقبال جوانان و نوجوانان از ورزش فوتبال و برگزاری مسابقات متعدد در این زمین خاکی احتمال مصدومیت بسیار بالا است.

 

این مسئول آسفالت نبودن ۵۰ متر از جاده روستای دمه را یکی دیگر از مشکلات مردم این بخش عنوان کرد و افزود: در روز عید فطر گردشگرانی که از نقاط مختلف برای تفریح و استراحت به این منطقه آمده بودند برای عبور و مرور خودروها و به دلیل خرابی مسیر مجبور به هل دادن خودروهای خود می شدند.

 

بامزر در پایان خواستار توجه مسئولان آموزش و پرورش به فرهنگیان سرفاریاب شد و تصریح کرد: مسئولان آموزش و پرورش چرام در تغییر و تحولات از تخصص و تعهد فرهنگیان سرفاریاب نیز استفاده کنند.

پایگاه خبری کهگیلویه
پایگاه خبری کهگیلویه
پایگاه خبری کهگیلویه
پایگاه خبری کهگیلویه
پایگاه خبری کهگیلویه
پایگاه خبری کهگیلویه
پایگاه خبری کهگیلویه

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک