آخرین اخبار

15. خرداد 1394 - 12:24   |   کد مطلب: 1756
نماینده مردم خلیل آباد در مجلس گفت: تراز واردات و صادرات ما باید به هم بخورد و صادرات کشور باید چندین برابر واردات به کشور باشد و این یکی از اهداف استراتژیک مجل

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، محمد اسماعیل نیا ، نماینده مردم خلیل آباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با یار خراسانی ، با بیان اینکه واردات کالا به مرز بحران رسیده است ، اظهار داشت: در کل اگر واردات به عنوان مواد اولیه باشد را قبول داریم و به طور کلی از دولت تقاضای مدیریت جدی در خصوص واردات کالا به کشور داریم.

وی در ادامه تاکید کرد: تراز واردات و صادرات ما باید به هم بخورد و صادرات کشور باید چندین برابر واردات به کشور باشد و این یکی از اهداف استراتژیک مجلس است.

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی با بیان اینکه رگه واردات و صادرات کشور را دولتمردان باید اصلاح کنند؛ گفت: در کشور کسانی هستند که عاشق واردات هستند و دولت با این فرهنگ باید به شدت برخورد کند؛ در حالی که متاسفانه هم اکنون رقم واردات بیش از صادرات است و این مسئله کمی نگران کننده است.

اسماعیل نیا واردات و قاچاق کالا را برای کشور مضر دانست و خاطر نشان کرد: واردات و قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری به اقتصاد کشور می زنند ؛ قاچاق یک موضوعی است که باید بر اساس مدیریت سیستمی جلوی آن گرفته شود؛ قاچاق یک برخورد همه جانبه را می طلبد زیرا پدر اقتصاد کشور را در آورده است و اقتصاد را از درون می شکند.

وی در خاتمه گفت: در بحث واردات هم به نوعی دیگر اگر زیاده روی شود در واقع به تولید داخل ضربه می زند و می تواند یک ظلم نابخشودنی باشد.

انتهای پیام/ط

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک