آخرین اخبار

3. مرداد 1394 - 19:28   |   کد مطلب: 2665
فرماندار کهگیلویه :
وضعیت فاضلاب دهدشت اسفبار است
فرماندار کهگیلویه با اسفبار خواندن وضعیت فاضلاب و نارضایتی به حق مردم از این معضل اظهار کرد: آب روان شده از این فاضلاب مزارع صیفی‌جات واقع در محدوده را با مشکل اساسی بهداشتی روبرو کرده است.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه،علی پوزش فرماندار کهگیلویه عصر امروز در نشست کمیته پسماند شهرستان کهگیلویه با اسفبار خواندن وضعیت فاضلاب و نارضایتی به حق مردم از این معضل اظهار کرد: آب روان شده از این فاضلاب مزارع صیفی‌جات واقع در محدوده را با مشکل اساسی بهداشتی روبرو کرده است.

وی با بیان اینکه به زودی با حضور شهردار و اعضای شورای شهر از سطح شهر و مشکلاتش بازدیدی داریم، بیان کرد: بیشترین مشکلات مربوط به شهر دهدشت و نظافت کانال‌ها است.

علی پوزش خواستار اندیشیدن تدابیر در مهار فاضلاب و دفع آن شد و افزود: ساکنان روستاهای حومه شرقی از نابسامانی فاضلاب به ستوه آمده‌اند و سال‌هاست منتظر اقدام عملی صورت نگرفته است.

 

فرماندار کهگیلویه رسیدگی به مشکلات بهداشتی مردم را ضروری دانست  و با بیان اینکه اینکه قرار نیست مدیران در جلسات علیه یکدیگر پرونده رو کنند گفت: جلسه محل تصمیم‌گیری و ارائه راهکار با تعامل و همکاری دستگاه‌های عضو است.

پوزش با بیان اینکه حضور شهردار در بسیاری از جلسات لازم است،عنوان کرد: انتظار می‌رود شهردار در جلسات به صورت منظم حضور داشته باشد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک