آخرین اخبار

3. مرداد 1394 - 10:12   |   کد مطلب: 2659
چرخش ملایم و آماتوری فرماندار دنا در اولین مصاحبه خود که متاثر از ارسال یادداشت وی به رسانه های استان بود تاج امیری را برآن داشت تا با ترتیب مصاحبه هایی از فشار افکار عمومی کاسته و اظهارات قبلی خود را به نوعی با تحریف مجدد اصلاح کند .

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، بعد از ارسال نامه علی تاج امیری فرماندار دنا به یکی از سایتهای استان و انتقاد از رویکرد امام جمعه پاتاوه در خطبه های نماز جمعه این شهر ،موجی از نگرانیها در افکار عمومی به راه افتاده که به نظر میرسد با فهم این شرایط ،تاج امیری در حال هدایت مسیر حرکت اشتباه خود به سمت سوی دیگری است.

 

چرخش ملایم و آماتوری فرماندار دنا در اولین مصاحبه خود که متاثر از ارسال یادداشت وی به رسانه های استان بود تاج امیری را برآن داشت تا با ترتیب مصاحبه هایی از فشار افکار عمومی کاسته و اظهارات قبلی خود را به نوعی با تحریف مجدد اصلاح کند .

 

تاج امیری در پاسخ به اولین سوال خبرنگار یکی از سایتهای استان مبنی بر اینکه (شایعاتی وجود دارد که بصورت غیر مستقیم امام جمعه پاتاوه یا حتی فراتر از آن را در مقابل توافق هسته ای قرار داده‌اید آیا واقعا اینگونه است؟) پاسخ داده اند : بنده حتی به امام جمعه محترم هم تبریک گفته ام !!

سوال اینجاست که آیا شان فرماندار و امام جمعه یک شهرستان و بخش این بود که ایشان با ادبیاتی کنایه آمیز و دور از شان در ادامه تبریک خود ،امام جمعه یک بخش را اینگونه (بنده هم این روزها در پس این موفقیت تاریخی، احوالات و روحیات جنابعالی را درک می کنم، انشاالله خداوند به همه ما صبر جزیل عنایت بفرماید.) مورد خطاب قرار دهد و در واقع به دنبال دو قطبی کردن جامعه و به سخره گرفتن شخص امام جمعه باشد؟فرماندار محترم آیا شما این کلام خود را مصداق تبریک به امام جمعه یک منطقه میدانید؟ و حال انتظار دارید با چه عقل و استدلالی این لحن شما را در جهت تبریک و نه استهزا و تمسخر تصور کنیم .

 

شما در آخرین مصاحبه خود گفته اید بنده با امام جمعه هیچ مشکلی ندارم و (همین که پشت سر ائمه جمعه نماز می‌خوانیم نشان‌دهنده اعتقاد و ارادتی است که به آن‌ها داریم(

 

آقای تاج امیری نماز خواندن شما پشت سر ائمه جمعه جای خود دارد ولی نوشتار ،خطاب و عتاب شما در یادداشت اولیه تان چیز دیگری را به ذهن ها متبادر میکند و (آنجا که گفته اید بیم آن داریم که با این اطلاعات ناقص نمازگزاران حتی در موعظه های جنابعالی هم دچار شک و تردید شوند) انسان را به یاد برخی جریانات تاریخی می اندازد که متاسفانه مجال نگارش آن نیست.

 

 

فرماندار محترم دنا، شمایی که به قول خود گفته اید با امام جمعه پاتاوه هیچ مشکلی ندارید و بحث شما بر روی اختلاف سلیقه های جزئی بوده ! پس چرا فشار را بر خود به حدی دیده اید که حتی حاضر به حضور در بین مردم و یا مانند گذشته از تریبون نماز جمعه برای رسیدن به اهداف خود استفاده نکردید و این موضوع پر از ابهام و توهین را به فضای مسموم رسانه ای استان کشاندید؟؟

 

شما گفته اید ؛اختلاف به وجود آمده به دلیل نوعی سوء‌تفاهم در موضوع تغییر بخشدار پاتاوه بود ! به فرض، ما عوام الناس هم این کلام شما را پذیرفتیم ! پس بفرمایید چرا به موضوع طرح مشکلات مردم و مذاکرات دامن زده اید و در یادداشت خود با ادبیاتی سرشار از کنایه و توهین به این دو موضوع و سایر موضوعات پرداخته اید؟!

 

آقای تاج امیری عزیز شما در ادامه آخرین مصاحبه خود گفته اید (در این بین برخی قصد سوءاستفاده دارند )لازم است به عرضتان برسانم اگر کسی هم قصد سوء استفاده از این جریان را داشته باشد مسبب آن شمایی هستید که با کلام و قلم خود فضا و زمینه را برای افراد مغرض فراهم آوردید.

 

در ادامه سخنانتان ائمه جمعه را پدر معنوی هر منطقه دانسته و حفظ حرمت آن‌ها را بر هر مسئولی لازم و ضروری دانسته اید ،لطفا اگر اینگونه است و حفظ حرمت آنها را لازم و ضروری میدانید پس  برای تنویر افکار عمومی پاسخی روشن به متن یادداشت توهین آمیز ارسالی و جملات عرفانی حال خود بدهید.

 

جنابعالی که به قول خود حرفی زده اید و تا اخر هم پای آن می ایستید چرا تنها چند روز در حالی که همچنان متن یادداشت شما بر روی سایتهای خبری استان به وفور یافت می شود اظهاراتتان را وارونه جلوه میدهید؟ مگر شما به جایگاه ائمه جمعه واقف نبوده و یا درک درستی از جایگاه نماز جمعه نداشته که اکنون با ارشادات اطرافیان در حال مصاحبه و تغییر موضع برآمده اید.

 

 بفرمایید دم خروس را باور کنیم یا ...

نویسنده: 
مهران کرمی
 

منبع: سفیر دنا

انتهای پیام/200

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک