آخرین اخبار

2. مرداد 1394 - 15:24   |   کد مطلب: 2642
رئیس ستاد بزرگداشت شهداء منطقه سرکوهکی کهگیلویه وبویراحمد گفت: سومین یادواره 18 شهید منطقه سرکوهکی با عنوان (ماندگاران ایل) ششم مرداد امسال با حضور مداح و سخنران کشوری در یاسوج برگزار خواهد شد.

به گزارش پايگاه خبري كهگيلويه، حجت‌الاسلام محمد غفاری رئیس ستاد یادواره شهداء سرکوهکی در نشست خبری صبح امروز از بکارگیری روش های جدید و ابتکاری جهت با شکوه تر برگزار کردن این یادواره خبر داد و عنوان کرد: این یادواره از ساعت 17 عصردر حسینیه ثارالله سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار می شود.

 

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری در بیانات خود بر بکارگیری روش های بدیع و ابتکاری جهت تعمیق و اثر بخشی بیشتر یادواره های شهدا تاکید دارند که در این یادواره سعی شده از روشها و ابزارهای هنری, شبکه های مجازی،پایگاه اطلاع رسانی، نرم افزار ها،موسیقی و تئاتر استفاده شود.

 

وی افزود: این برنامه سومین یادواره شهداء منطقه سرکوهکی است که در آن بزرگداشت شهداء سرکوهکی داخل و بیرون از استان انجام خواهد شد.

 

غفاری به برنامه‌های این یادواره اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه های این یادواره دعوت از مداح برجسته کشوری محمود گرجی از مازندران است تا ضمن باشکوه تر برگزار شدن برنامه حضور این مداحان کشوری در استان به نوعی آموزش مداحان ما نیز از این رهگذر محقق شود.

 

رئیس ستاد نکوداشت شهدای سرکوهکی افزود: رونمایی از نرم‌افزار اندروید شهداء سرکوهکی و همچنین رونمایی از سایت شهدای سرکوهکی با استفاده از نرم‌افزارهای روز با هدف توسعه و ترویج فرهنگ انقلاب، ایثار و شهادت از دیگر برنامه‌ها است.

 

وی اجرای تئاتر را یکی دیگر از برنامه های این یادواره دانست و ابراز داشت: هر مفهومی که در قالب هنر ارائه شود ماندگارتر خواهد بود و به همین منظور در این برنامه هنری رزمنده‌ای در 2 مرحله به ترویج فرهنگ و شهادت می پردازد.

 

غفاری گفت: رونمایی از آهنگ شهداء با عنوان پلاک یکی دیگر از برنامه های فرهنگی و هنری این یادواره می باشد که با صدای خواننده هم استانی فرشاد میرزا پور اجرا خواهد شد.

 

وی هدف از برگزاری این یادواره را ادای دین به شهدا و الگو شناسی و الگو دهی به نسل جدید دانست و عنوان کرد: اگر میخواهیم راه خود را گم نکنیم و در راه حق قدم برداریم باید از شهدا الگو بگیریم و برای نسل های آینده الگو سازی کنیم.

 

http://www.ghalamedena.ir
http://www.ghalamedena.ir
http://www.ghalamedena.ir

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک