آخرین اخبار

2. مرداد 1394 - 11:24   |   کد مطلب: 2639
فرماندار دنا با بیان اینکه هیچ اختلاف مبنایی با امام جمعه پاتاوه نداریم، گفت: همین که پشت سر ائمه جمعه نماز می‌خوانیم نشان‌دهنده اعتقاد و ارادتی است که به آن‌ها داریم.

 به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، علي تاج اميري فرماندار دنا با بیان اینکه اختلاف مبنایی با امام جمعه محترم پاتاوه نداریم و اگر مشکلی به وجود آمده تنها به دلیل یک اختلاف سلیقه جزئی بوده است، اظهار کرد: برای نظرات و پیشنهادات ائمه جمعه احترام خاصی قائل هستیم و به همین دلیل همواره با آ‌ن‌ها در کارها مشورت می‌کنیم.

فرماندار شهرستان دنا، اختلاف به وجود آمده را به دلیل نوعی سوء‌تفاهم در موضوع تغییر بخشدار پاتاوه دانست و ادامه داد: از همان ابتدا هم برای این کار با امام جمعه محترم پاتاوه تماس برقرار کردیم و از ایشان مشورت خواستیم.

تاج‌‌امیری با بیان اینکه در این بین برخی قصد سوءاستفاده دارند، تصریح کرد: همواره در نظام مقدس جمهوری اسلامی برای ائمه جمعه احترام خاصی قائل هستیم و خود را بی‌نیاز از نصایح و اندرزهای آن‌ها نمی‌دانیم.

وی با اشاره به اینکه امام جمعه پدر معنوی هر منطقه است و حفظ حرمت آن‌ها برای هر مسئولی لازم و ضروری است، افزود: وقتی پشت سر آن‌ها نماز می‌خوانیم به معنی اعتقاد دینی، قلبی و معنوی است که به آن‌ها داریم.

فرماندار دنا تبیین کرد: به عنوان فرماندار شهرستان دنا با دو امام جمعه این شهرستان تعامل داشته‌ام و این همکاری را ادامه خواهم داد.

تاج‌امیری در پایان در خصوص طرح موضوع تبریک به مناسبت توافق هسته‌ای به امام جمعه دنا و حواشی پس از آن گفت: موضوع هسته‌ای مربوط به همه ملت ایران است و به گروه و جریان خاصی ارتباط ندارد و اگر از جانب ما پیام تبریکی به امام جمعه داده شده به دلیل موفقیتی است که همه در آن سهیم هستند. 

انتهای پیام/

منبع : فارس

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک