آخرین اخبار

1. مرداد 1394 - 12:29   |   کد مطلب: 2617
بهسازی پیاده رو ها در شهر یاسوج اقدام ارزشمندی در راستای توجه به حقوق شهروندی است که می تواند موجب جلب رضایت مردم و تسهیل در رفت و آمد شهروندان شود.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه به نقل از پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس،از زمان معرفی  محمد علی جاوید به عنوان شهردار یاسوج، بیش از 25ماه می گذرد و در این مدت طرح های بزرگ و کوچکی از سوی شهردار جدید یاسوج برای بهتر دیده شدن و معرفی این شهر به عنوان مقصد جدید گردشگری جنوب غرب کشور در حال انجام است که می توان از کارهای کوتاه مدت به نهضت پیاده روسازی، نهضت آسفالت، ترمیم فضای سبز، زیبا سازی المان شهری و دیگر کارها را اضافه کرد.

 

در معرفی اقدامات بلند مدت هم می توان به ساخت دو پارک بزرگ غدیر و ولایت شهری، پل چهارم بشار، پایانه مسافربری یاسوج، پارک بانوان، میدان میوه و تر بار، میدان خرید و فروش ماهی و چندین طرح عمده دیگر را اشاره کرد.

 

امانکته ای که در این مدت می توان آن را از نقاط قوت شهردار جدید یاسوج دانست، هم افزایی و حرکت رو به جلو و بدون حاشیه وی برای زیبا سازی شهر یاسوج است که با دغدغه بیشتر ی برای شهروندان و به دور از حاشیه سعی در زیبا سازی شهر داشته است.

 

شهردار یاسوج در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری با بیان اینکه نهضت پیاده سازی مرکز استان همچنان ادامه دارد و ما به فراخور بودجه و امکانات از نقاط مهم و مرکزی شهر این کار را آغاز کرده ایم، گفت: در ادامه این طرح سایر نقاط شهر یاسوج را که نیاز به ایجاد، مرمت و بازسازی پیاده روها و جداول دارند را اجرایی خواهیم کرد.

 

جاوید به استاندارد بودن و رتبه این پیاده رو سازی با پایتخت اشاره کرد وگفت: در اجرای پیاده روها، استانداردهایی که شهرداری تهران لحاظ کرده را مد نظر داشتیم و در پیاده روها از بهترین و مرغوبترین مصالح استفاده کرده ایم.

 

وی با اشاره به اینکه در بسیاری از پروژه ها عدم پیش بینی ها منجر به دوباره کاری و تخریب و اصلاح چندباره می شد، بیان کرد: از جمله اصولی که پیمانکار ملزم به اجرای آن شده اند، در نظر گرفتن خط ویژه عبور معلولان و نابینایان و همچنین پیش بینی فضاهایی برای تآمین روشنایی و سایر موارد در سطح پیاده روها است که درآینده نیازی به زخم کردن و تخریب پیاده روها نباشد.

 

شهردار پایتخت طبیعت ابراز کرد: در گذشته مصالح و شیوه کار به گونه ای بود که بعد از مدتی و به خصوص در فصل بارندگی شاهد تخریب پیاده روها و مشکلاتی بودیم که در حال حاظر شهرداری تمام توان خود را ضمن تأمین مصالح با کیفیت، اجرای استانداردها و پیش بینی ها  برای ساخت و اصلاح پیاده روها و جداولی که در شأن مرکز استان بوده را در پیش گرفته است.

 

وی یکی دیگر از برنامه های شهرداری یاسوج در خصوص تحقق بودجه های لازم را روشنایی معابر دانست و افزود: همچنین محل های برای استراحت سالمندان و مواردی از این دست با بهترین و زیباترین مواد و وسایل برای مرکز استان نیاز بوده که در حال حاضر به دنبال برنامه ریزی چنین طرح هایی در المان شهری هستیم.

 

جاوید به نبود مبلمان شهری مناسب در شهر یاسوج اشاره کرد و افزود:مبلمان شهری مرکز استان به عنوان پیشانی و گردشگر پذیر بودن این منطقه از استان به صورت جدی در دست شهرداری قرار دارد و موفقیت نهایی ملزم به همکاری و همراهی سایر دستگاه ها و سعه صدر همشهریان محترم در زمان اجرای پروژه ها نیز در حال انجام است.

 

 

 

پیاده رو سازی
 
پیاده رو سازی
 
پیاده رو سازی
 
 
پیاده رو سازی
 
پیاده رو سازی
 
پیاده رو سازی
 
پیاده رو سازی
 
پیاده رو سازی
 
پیاده رو سازی
 
 
 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک