آخرین اخبار

31. تير 1394 - 9:57   |   کد مطلب: 2583
این بار بانوی بویراحمدی بازنشسته علوم پزشکی در عرصه اقتصاد مقاومتی پیشگام شد و توانست با راه اندازی واحد پرورش مرغ بومی هزار قطعه ای برای سه نفر اشتغال زایی و ماهانه 30 میلیون ریال درآمد زایی کند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه مسئول قرارگاه جهاد اقتصادی بسیج سازندگی سپاه فتح و مدیرمرکز پرورشی ترویجی سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح یکی دیگر از طرح های موفق این سازمان بازدید کردند.

 همواره و در طول تاریخ بانوان نقشی اساسی در گذران زندگی داشته‌اند، از تربیت نسل آینده گرفته تا مدیریت و حسابگری در زندگی؛ نقش زنان آنچنان پر اهمیت بوده که گفته می‌شود پشت هر مرد موفق یک زن موفق است.

این بار بانوی بازنشسته بویراحمدی در عرصه اقتصاد مقاومتی پیشگام شده و توانسته است با راه اندازی پرورش مرغ بومی هزار قطعه ای برای سه نفر اشتغال زایی کند.

حاجیه ماه صنم نوروزی از روستای مهریان توابع شهر یاسوج که بازنسشته علوم پزشکی می باشد ماهانه 30 میلیون ریال از فروش تخم مرغ در آمد کسب می کند. 

خانم نوروزی یکی از صدها بانوی استان کهگیلویه و بویراحمد است که این روزها در عرصه تولید دست به کار شده تا علاوه بر خودش چرخ زندگی چند خانوار دیگر را نیز بچرخاند.

وی در این باره می گوید در این زمان که دشمنان، نظام جمهوری اسلامی را تحریم قرار داده اند تا مردم را تحت فشار قرار دهند بانوان می توانند با وارد شدن در عرصه تولید و اقتصاد مقاومتی  در کم کردن این فشار بیشترین نقش را داشته باشند و مشکلات خانواده ها را در کنار شوهرانشان کمتر بکنند.

خانم نوروزی از سردار امیری (فرمانده سابق سپاه فتح) و مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح که برای اجرای این طرح ها زحمات زیادی کشیدند تا امثال من بتوانند نقش آفرینی کنند تقدیر و تشکر کرد.

 

انتهای پیام/200

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک