آخرین اخبار

30. تير 1394 - 18:40   |   کد مطلب: 2580
فرمانده نیرو انتظامی کهگیلویه:
دستگیری دو باند توزیع هروئین در کهگیلویه
فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه از دستگیری دو باند توزیع هروئین در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه،نشست شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر عصر امروز با حضور فرماندار و اعضای این شورا در سالن کنفرانس فرمانداری دهدشت برگزار شد.

 

سرهنگ جهان دیمازاظهار داشت: در دوماه گذشته 200 عدد قلیان جمع‌آوری و 3 واحد عرضه قلیان پلمپ شد.

 

دیماز با بیان اینکه اعتبار چندانی به دستگاه‌هایی که به صورت فیزیکی با عاملان موادمخدر در ارتباط هستند تخصیص داده نمی‌شود، عنوان کرد: نیروهای نظامی برای برخورد با قاچاقچیان موادمخدر با کمبود تجهیزات روبه‌رو هستند.

 

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه افزود: تاکنون هیچکدام از اقدامات فرهنگی صورت گرفته در بحث کاهش مواد مخدر یا برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و یا کاهش معتادان تاثیر چندانی نداشته و اعتبارات هزینه‌ شده در این خصوص تاکنون بی نتیجه بوده است.

 

دیماز با اشاره به اینکه کمبود امکانات و تجهیزات مشکلاتی را در بحث حمل و نقل مبارزه با مواد مخدر به وجود آورده است، یادآور شد: در حال حاضر تنها یک دستگاه خودرو به این حوزه اختصاص دارد که این دستگاه جوابگوی مبارزه با مواد مخدر در سطح این شهرستان نیست.

 

وی از دستگیری 60 نفر از عوامل توزیع مواد مخدر و معرفی به مراجع انتظامی خبر داد و خاطرنشان کرد: دو باند متشکل از افراد سابقه‌دار و حرفه‌ای شهرستان در توزیع مواد مخدر از نوع هروئین در شهرستان‌های مجاور دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده است.

 

دیماز همچنین با بیان اینکه با پیگیری های لازم توسط نیروی انتظامی این شهرستان دو باند توزیع هروئین در یکی دیگر از شهرستان های استان در دو ماه اخیر دستگیر شد، تصریح کرد: حدود دو کیلو و ۸۵۰ گرم هروئین از این دو باند کشف شد.

 

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کهگیلویه همچنین از کشف ۴۶ کیلوگرم مواد مخدر در دو ماه اخیر خبر داد و عنوان کرد: از این میزان پنج کیلوگرم در حوزه خرده فروشان کشف شد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک