آخرین اخبار

22. ارديبهشت 1394 - 22:23   |   کد مطلب: 1439
رئيس مركز بهداشت و درمان ديشموك به همراه پرسنل مركز، از بيماران صعب‌العلاج اين شهرعيادت كردند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، عليرضا افروغ رئيس مركز بهداشت و درمان ديشموك به همراه جمعي از پرسنل اين مركز عصر امروز از بيماران صعب‌العلاج اين شهر عيادت كردند.

 

رئيس مركز و بهداشت درمان ديشموك گفت: این عیادت و سرکشی‌ها در راستای همدلي و همزباني  صورت گرفته است .

 

وي افزود: دلجویی مسئولین از خانواده‌های بيماران صعب‌العلاج موجب دلگرمی آنان به ويژه خود بيمار خواهد شد.

 

وي، هدف از اين عيادت را، روحيه دادن به بيماران صعب‌العلاج عنوان كرد و افزود: وظيفه خود مي‌دانيم كه  از اين بيماران عيادت و سركشي مداوم داشته باشيم.

 

رئيس مركز بهداشت و درمان ديشموك از ويزيت رايگان، مراقبت‌هاي ويژه درماني اوليه، داروي رايگان و همكاري دكتر،  پرستاران مركز به بيماران صعب‌العلاج اين بخش خبر داد.

 

 

وي تصريح كرد: آموزش خانواده‌های بیماران صعب العلاج در زمينه استفاده از غذاهاي سالم، كم چرب از سوي اين مركز ارائه داده مي‌شود.

 

وی با بیان اینکه چنين آموزشهايي می‌تواند اطلاعات و اگاهی‌ لازم را به خانواده‌هاي مذكور داد، گفت: تلاش می کنیم اين خدمت استمرار داشته باشد.

 

افروغ با بیان اینکه  داشتن امید و روحیه مناسب در افراد مبتلا به بیماری‌های صعب العلاج یکی از نکاتی است که باید در نظر گرفته شود، خاطرنشان كرد: باید انسانهای سالم قدر سلامتی خود را بدانند و معمولا تا کسی که بخشی از سلامتی خود را ازدست ندهد قدر سلامتی خود را نمی داند.

انتهاي پيام: و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک