آخرین اخبار

28. تير 1394 - 21:02   |   کد مطلب: 2544
مدیرکل گردشگری کهگیلویه و بویراحمد:
۸۹۲ هزار گردشگر در کهگیلویه و بویراحمد اسکان یافتند
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از اسکان ۸۹۲ هزار گردشگر در سه شب گذشته در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه، محمود باقری اظهار داشت: از ابتدای تعطیلات عید فطر یعنی پنجشنبه شب، جمعه شب و شنبه شب 892 هزار گردشگر در این استان اسکان یافتند که بیشترین اسکان آن در شنبه شب با 392 هزار نفر انجام شد.

وی عنوان کرد: گردشگران تعطیلات عید فطر امسال کهگیلویه و بویراحمد در پارک‌ها، فضاهای گردشگری، خانه‌های استیجاری، اسکان فرهنگیان، هتل‌ها و هتل آپارتمان‌ها اسکان یافتند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از برپایی 60 هزار چادر در یاسوج خبر داد و افزود: بیشترین اسکان گردشگران در سه شب گذشته مربوط به پارک میدان معلم یاسوج با اسکان 57 هزار و 600 نفر است.

باقری تصریح کرد: طبق بازدیدهای میدانی انجام شده توسط این اداره کل گردشگران ایام تعطیلات عید فطر امسال با مشکلاتی از جمله کمبود سرویس بهداشتی، آبخوری، نبود نقشه شهر یاسوج و افزایس خودسرانه نرخ اجاره سوئیت‌های شخصی مواجه بودند.

وی خاطرنشان کرد: با افرادی که خارج از ضوابط قانونی نسبت به افزایش نرخ سوئیت‌های شخصی اقدام کرده‌اند برخورد قانونی می‌شود.

دبیر کارگروه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: در تعطیلات عید فطر امسال بیشترین بازدید گردشگران با 30 هزار نفر مربوط به آبشار یاسوج است.

تسنیم

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک