آخرین اخبار

27. تير 1394 - 16:53   |   کد مطلب: 2532
امام جمعه یاسوج با بیان سیاست‌های راهبردی جمهوری اسلامی گفت: تداوم شعار «مرگ بر آمریکا و اسرائیل» ربطی به توافق هسته‌ای ندارد.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه،صبح امروز نماز عید سعید فطر همزمان با سراسر کشور در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد و به امامت آیت‌الله سید علی‌اصغر حسینی امام جمعه این شهر برگزار شد.

حسینی در خطبه اول با اشاره به اهمیت دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: اگر در جامعه‌ای این دو فریضه الهی به خوبی اجرا شود، بسیاری از مشکلات را نخواهیم داشت.


حضور گسترده مردم در نماز عید سعید فطر یاسوج- تیرماه 94

امام جمعه یاسوج با بیان آیات و روایاتی از قرآن و ائمه‌اطهار در خصوص این فریضه الهی تصریح کرد: در نظام جمهوری اسلامی باید امر به معروف و نهی از منکر برای اصلاح امور به خوبی و به بهترین نحو برپا شود.

وی در ادامه و در خطبه دوم به موضوع هسته‌ای و مذاکرات ایران با قدرت‌های برتر اشاره کرد و گفت: برای اولین بار در تاریخ دیپلماسی دنیا یک کشور به اصطلاح جهان سومی در برابر قدرت‌های بزرگ می‌نشست و از حقوق خود دفاع می‌کرد که تا حدودی هم این حقوق استیفا شد.

امام جمعه یاسوج با اشاره به سخنان اوباما رئیس‌جمهور آمریکا که اذعان کرده بود، اگر می‌توانستم با دست خود همه پیچ‌های صنعت هسته‌ای ایران را باز می‌کردم، افزود: عدم توانایی آن‌ها در انجام این کار، نشانه خواری و ذلت آن‌ها در برابر مقاومت ملت ایران است.

حسینی با اشاره به اینکه ملت ایران بیش از سه دهه است که شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر می‌دهد، تصریح کرد: این شعارها مربوط به موضوع هسته‌ای نیست و ربطی هم به آن ندارد بلکه شعارهای راهبردی است که ملت ما همچنان آن را سر خواهد داد.

وی گفت: به همین خاطر است که حتی بعد از توافق هسته‌ای شاهدیم که مردم ما در خیابان‌ها شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر می‌دهند.

فارس

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک