آخرین اخبار

11. بهمن 1393 - 18:53   |   کد مطلب: 248
نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه، مردم تشنه عدالتند و خواستار برخورد جدی با هرگونه فساد در جامعه اسلامی، افزود: مهدی هاشمی هم لابی گری ها و عواملی دارد که بر قوه قضائیه فشار می آورند و نباید دستگاه قضا تحت تاثیر لابی گری های این آقازاده قرار بگیرد.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، سید علی محمد بزرگواری نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، با بیان اینکه، مردم تشنه عدالتند و خواستار برخورد جدی با هرگونه فساد در جامعه اسلامی هستند افزود: مهدی هاشمی هم لابی گری ها و عواملی دارند که بر قوه قضائیه فشار می آورند و نباید دستگاه قضا تحت تاثیر لابی گری های این آقازاده قرار گیرد.

 

 

وی بیان کرد: مردم حالا که دیدند و شنیدند قوه قضائیه محمد رضا رحیمی را به عنوان معاون اول رئیس جمهور ما محاکمه کرد و محکوم به زندان شد و همچنین به بازگرداندن بیت المالی که به یغما برده مجبور شد، در واقع اینجا اجرای عدالت انجام گرفت و به همین علت مردم از اجرای عدالت خوشحال شده و امیدوار می شوند که قانون با همه به صورت یکسان برخورد خواهد کرد.

 

 

نماینده شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده افزود: حالا هم که پرونده مهدی هاشمی در جریان هست، مردم هم همین خواسته را دارند که قوه قضائیه بعضاً ملاحظه کاری هایی درباره این آقازاده نکند.

 

 

وی تصریح کرد: به هر صورت این آقازاده لطمات زیادی هم در بعد سیاسی و هم در بعد اقتصادی به کشور ما زده و انشاء الله بزودی برخورد شدید دستگاه قضا را نسبت  به این پرونده شاهد باشیم.

 

 

وی، با بیان اینکه عملکرد قوه قضائیه در خصوص پرونده مهدی هاشمی را خوب خواند، خاطرنشان کرد: امیدواریم که قوه قضائیه محکم و با اقتدار بایستد و به خواست و مطلوب مردم  که همان برخورد جدی با مفسدان می باشد را با صدور رای در خصوص این پرونده به اجراء در بیاورد.

 

 

انتهای پیام: و/آ

 

 

 

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک