آخرین اخبار

19. دى 1393 - 19:31   |   کد مطلب: 90

به گزارش پايگاه خبري كهگيلويه، حجت الاسلام سيد علي محمد بزرگواري  در گفت و گوي اختصاصي با پايگاه اطلاع رساني خبرلنده، ضمن تبريك هفته وحدت افزود: كساني كه در راستاي براندازي نظام و فتنه گري در كشورگام برداشته اند بايد حساب خود را از امت جدا كنند چرا كه به هيچ وجه ملت اعمال آنان را نمي بخشند مگر اينكه توبه كنند.

 

وی بیان كرد: اظهار نظر افراد دسته چندم در كشور براساس بي بصيرتي آنان بیان می شود و گرنه در زمان پيامبر(ص) طلحه و زبير نيز خدمات ارزنده اي به اسلام داشته اند كه براثر بي بصيرتي در زمان آزمون و امتحان در مقابل اصحاب پيامبر(ص) و اميرالمومنين علي(ع) ايستادند.

 

بزرگواری يادآورشد: تاريخ نظير طلحه وزبيرهاي زيادي به خود ديده است كه با بي بصيرتي خود هموراه در مقابل دين حق و حقيقت جبهه گيري و به مقابله پرداختند.

 

وی اظهاركرد: در دوران انقلاب اسلامي برخي از افرادي كه يار ويارو امام بوده اند و زحمات زيادي براي انقلاب اسلامي چه در روزهاي آغازين انقلاب و چه در هشت سال دفاع مقدس كشيده اند بعد از امام راحل(ره) مقام معظم رهبري(مدظله العالي) را تنها گذاشتند و راه نفاق و آشوب در كشور را در پيش گرفته اند.

 

نماينده چهارشهرستان استان كهگيلويه وبويراحمد در مجلس شوراي اسلامي تصريح كرد: همه ما بايد پايبند به ولايت فقيه و ارزش هاي ديني باشيم و به عنوان مدافع راستين ارزش هاي اسلامي و انقلابي در دفاع از حقوق ملت در ميدان دشمنان لحظه اي درنگ نكنيم.

 

وي ابراز داشت: فتنه گران سال 88  با جدايي عملي صف خود از نيروهاي مومن و انقلابي باعث شده اند كه در زمره افراد بي بصيرت و دشمن نظام و ملت قرارگيرند.

 

بزرگواري گفت: راه توبه براي خيلي از سران فتنه و دست اندركاران فتنه 88  باز است ولي اگر توبه نكنند و همچنان در طبل فتنه گري خود بكوبند هيچ ارزشي براي ملت نخواهند داشت.

 

نماينده شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی اظهاركرد: كساني كه در راستاي سياست هاي غلط سران فتنه حركت مي كنند يقين داشته باشند كه از آنان كمتر اند و در صف دشمنان قرار دارند.

 

بزرگواری گفت:هفته وحدت هفته نزديكي دلها و قلوب همه شيعيان و اهل تسنن است چرا كه وجه مشترك همه آنان پيامبر اكرم (ص) است.

 

وي افزود:  در واقع ولادت نبي اكرم(ص) انگيزه اي شد تا دلهاي همه مومنين جهان اسلام به هم پيوند و نزديك شود.

 

نماينده شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی بیان كرد: همه ما از پيروانان راستين پيامبراكرم(ص) هستيم و در ايام هفته وحدت و ساير روز هاي سال بايد از بيان مسائل تفرقه افكنانه در فضاي جامعه پرهيز كنيم.

 

وي تاكيدكرد: وجود گرايش ها و سلايق مختلف سياسي در كشور در كنار هم  و در يك فضاي كاملاً آرام نشان از حفظ وحدتي است كه همه براي تعالي آن تلاش مي كنند.

 

انتهاي پيام ا/ع

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک