آخرین اخبار

20. تير 1394 - 20:57   |   کد مطلب: 2415
فرماندار کهگیلویه با تاکید بر لزوم نظارت شورای شهر بر شهرداری خواستار جدیت در بازرسی مالی شهرداری و پاسخگویی به مطالبات مردم شد.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه،علی پوزش فرماندار کهگیلویه با اشاره به مشکلات شهر دهدشت فضای شهری را مورد پسند ندانست و اظهار کرد: هم مردم و هم مسئولان به نوعی در این قضیه مقصر هستند.

 

فرماندار کهگیلویه سهم مردم از نامناسب بودن فضای شهری را عدم رعایت نظافت عنوان کرد و گفت: مسئولان هم نظارت کافی ندارند.

 

پوزش با بیان این‌که با گذشت 50 سال از عمر شهر دهدشت هنوز آن‌طور که باید پیشرفتی در مبلمان شهری نداشته است تصریح کرد: مشکلات عدیده شهرداری از جمله بدهی در ادوار مختلف مانع از خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان شده است.

 

وی با اشاره به نبود درآمد پایدار در شهرداری تصریح کرد: امسال بیش از دو میلیارد تومان اعتبار برای شهرداری در نظر گرفته شده است و از محل ماده 180 و مازاد درآمد و اعتبارات استانی نیز به این نهاد کمک می‌شود.

 

فرماندار کهگیلویه مشکلات اخیر در شورای شهر را متذکر شد و با تاکید بر این‌که اعضای شورای شهر باید در جهت همدلی و خدمات‌رسانی به مردم گام بردارند افزود: بر اساس قانون هر شش ماه باید حسابرسی از شهرداری به عمل می‌آمد که متاسفانه این اتفاق نیفتاده است.

 

این مسئول ماده 71 از قانون شوراها در این باره را یادآور شد و گفت: شورا می‌توانست حسابرس خبره از بیرون برای بازرسی شهرداری بیاورد.

پوزش با بیان این‌که شوراها به عنوان نهاد مردمی برای کارهای عمرانی، رفاهی، بهداشتی و سایر حوزه‌ها باید کمک‌کار باشند، تصریح کرد: به نظر می‌رسد این قضیه به خوبی در دهدشت پیش نرفته است.

فرماندار کهگیلویه شورای شهر را پارلمان محلی و از دل مردم خواند و در پایان تاکید کرد: اعضای شورای شهر و شهردار به فکر ارائه خدمات مطلوب و رفع مشکلات شهر باشند.

فارس

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک